میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

داش آکل !

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

بابا لنگ دراز عزیز

ندان که دوستت می دارم...

تمام دلخوشی دنیای من بر این است

که ندانی و دوستت بدارم...

وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو می ریزد

چیزی شبیه غرور...


اینروزا زندگی شبیه داستان داش آکل شده واسه من 
یه آدم که نمیزاره هیچ چیزی شکستش بده ، اینقد قدرت داره که میتونه همه چیزو از سر راهش برداره ...
اما یه جایی یه نگاهی ، سایه ای همه چیزو به هم میریزه ، کاری میکنه دیگه اون آدم سابق نباشی.
خسته و گوشه گیر بشی و نتونی با اتفاقای اطرافت مقابله کنی 
به یه جایی میرسی که تمام امیدهات دارن جلوی چشمات نا امید میشه ...
دیگه نای بلند شدن نداری ...
داش آکل رو بخونین حتما !!
  • میم حا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب