میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

به خدا ظلمه }:

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ب.ظ

درسته گفتن رشته فیزیک باید فیزیک بخونه 

ولی خداییش ظلمه آدم پنج روز هفته هشت صبح کلاس فیزیک داشته باشه 

به خدا ظلمه به پیر به پیغمبر ظلمه }:


چرا یه پسر بیست ساله باید تصمیم بگیره وسط دانشکده لواشک لوله ای لیس بزنه ؟ واقعا چرا ؟
خدایا کجای راهو اشتباه اومدیم ؟!

یه دیگه از معضلات من دانگاه این هفته این بود که صبح استاد یه سوال حل کرده بعد به جای استوانه مستطیل کشیده !
بهش میگم این مستطیله ! میگه نه استوانس شما اشتباه میبینین 
استاد (: 
ما }:

پست خوبی نشد ولی برای خالی نبودن عریضه بد نیس (:

  • میم حا

نظرات (۱۰)

  • جـاودان ـم
  • فیزیک می‌خونین؟ :چشمای قلب شده:
    چه‌قد جذاب..
    پاسخ:
    ((:
    از دور جذابه (:
    از نزدیک ولی جذاب تره (:
  • خانم لبخند
  • لواشک لوله ای؟ :|
    وا اسفا :|
    پاسخ:
    وضعیت جوری شد بش گفتم دیگه طرف من نیای :|
    آبرومونو برد }:

    لیس زدن لواشک اونم پسر؟:|
    به کجا چنین شتابان؟:|
    پاسخ:
    تازه با ملچ مولوچ 
    |||:
    دلم لواشک لوله‌ای خواست! :|
    پاسخ:
    از منزل بیرون رفته 
    به فرشگاه محل میروید 
    و لواشک لوله ای خریده و میل میکنید (:
  • آقای دیوار نویس
  • یاللعجب، سر کلاس لواشک لوله ای؟!!
    من بچه بودم سر کلاس آبقروت میخوردم :) 
    پاسخ:
    سرکلاس کلاس میبود باز بهتر بود 
    وسط دانشکده ||:
    راست می‌گه.. اگه نمای جانبی نگاهش کنی مستطیله. اگه پلان ببینیش دایره‌س. ولی معمولا سه بعدی می‌کشن که اشتباه گرفته نشه.
    پاسخ:
    من هرجور استوانه رو دیدم یه انحنا داشته |:
    بده مگه؟! فیزیک خوبه که :)
    آدم ازش سیر نمیشه :)
    پاسخ:
    تو کامنت قبل تر هم گفتم فیزیک خیلی خوبه (:
    ولی کلاس هشت صبح نه |:
    خب ببین چشم آدم که دو بعدی نمی‌بینه..
    ولی برای رسم٬ اگه نمای جانبی‌ش رو بکشیم٬ باید یه صفحه‌ی موازی با استوانه‌ی ایستاده به قاعده‌ی دایره‌ش در نظر بگیریم و از همه‌ی نقاط استوانه عمود کنیم بهش. تصویرش روی این صفحه‌ی موازی مستطیل می‌شه.

    حالا چرا گیر دادم من ؟ -_-
    پاسخ:
    با استاد ما  نسبتی دارین ؟

    یا مدافع حقوق اساتید هستین (:
    من میفهممت 8 صبح فزیک وااای
    پاسخ:
    سخته ):
    من از همینجا اعلام میکنم واقعا ظلمه...
    لواشک اشکال داره ولییییییییی بستنی باشه هیچ اشکالی نداره تازه خوبم هست خخخخخ
    زاویه دید شما با استاد متفاوته بالاخره شما مو میبینید استاد پیچش مو...
    خیییییلییییم پست خوبی بود:)شاد باشید همیشهههه...

    پاسخ:
    خیلی ):
    هردوش واسه پسر اشکال داره 
    بله بله چقد مدافع حقوق اساتید زیاد شده
    سپاس (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب