میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

دل بی قراره ...

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ



خیلی فک کردم چی بنویسم ... چی ننویسم ...

اصلا بنویسم یا نه ...

اخرش اون چیزایی رو که خواستم بگم اینجا نوشتم 


میخوام از دو راهی خیابان بهشت بنویسم ... اونجایی که نمیدونی حرم حسین (ع) بری یا حرم سقا ...

از سامر پسر عراقی خادم موکب که اهل سنت بود ...

از کشیش های مسیحی ...

در آینده ...


+ دعا کنیم برای هم که بین دو راهی بمونیم ...

- تو این روزا پیشنهادم میدم سخنرانی های استاد دارستانی رو گوش کنین ...



اگه عمری بود چندتا دیگشو میزارم ...


  • میم حا

نظرات (۵)

سلام وبلاگ خوبی دارد
ان شاء الله لایق باشیم و بتونیم استفاده کنیم از این زمان
پاسخ:
ان شاء الله 
بین الحرمین عجب حسِ غریبی دارد...

هر چند تجربه نکردم.
پاسخ:
(:

ان شالله به زودی قسمتتون بشه !
من وقتی مداحی یا روضه برای  امام حسین و ... گوش میدم اصلا
ناخودآگاه گریه ام میگیره :`((( مخصوصا اون اولی که گذاشته بودید :`(((
پاسخ:
):
خیلییییی خوب بودن...
پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب