میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

انسانم آرزوست !

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

داریم به روزایی نزدیک میشیم که یه عده منور الفکر شروع کنن به گفتن اینکه چرا این هزینه های محرم رو صرف فقرا نمی کنید ... چرا این همه عزاداری و ناراحتی تو سال داریم و ...

طرف سیصد و شصت و پنج روز سال شیش و هشت گوش میده و من و تو و پی ام و سی و ... میبینه تو این دو ماه یادش میفته شبکه های داخلی رو ببینه ... 

سالی چند ده میلیون داره پول لباس میده بعد تو این روزا فقرا براش مهم میشن شما اگه خیلی خوبی یه ماه از اون پولاتو خرج فقرا کن بقیه یاد بگیرن .... یه سال سفر خارجی نرو پولتو بده فقرا .... هرسال چندین برابر حج ادم میره ترکیه ، تایلند و ... بعد فقط حج رو میبینن ... فقط پول حج باید خرج فقرا بشه ؟

عزیز من قربونت برم بیشتر پول هایی که تو محرم و بقیه ایام سال هم داره خرج میشه رو که خود این ادمایی که شما نگرانشونی دارن میدن ... پول ضریح امام حسین رو همین ادما دادن از جیب شما که نرفته داری دخالت میکنی ...

طرف هشت میلیون میده رحم گربشو در میاره که هیکلش بهم نخوره حالا شده مدافع فقرا ! 

انسان باشیم !

  • میم حا

نظرات (۱۱)

والا.
همین فقیر فقرا هیئت ها رو تشکیل دادن دیگه.
من و تو که کف هیئت بزرگ شدیم میدونیم. اونا هم که کف هیئت بزرگ نشدن هم میدونن. ولی نمیخوان بفهمن!
پاسخ:
میفهمن ولی خودشونو میزنن به نفهمی که مردم نفهمن اینا چقد نفهمن !
دقیقا امروز یکی از همین پیام‌ها رو دیدم -_-
پاسخ:
در اینده بیشتر هم میشه متاسفانه !
هستن خیلی هم هستن و من خودم این ادما رو دیدم.
ولی چیکار میشه کرد
حتی از یکشون پرسیدم از چی بیشتر میترسی جوابش خیلی مسخره بود گفت از پولدار شدن بی پولا.
پاسخ:
نفهمن دیگه کاریشون نمیشه کرد !
اونی که بخواد نفهمه (!) نمیفهمه.
پاسخ:
دقیقا ! 
کلا این روشنفکرا از همه خاموش فکر تر شدن فقط شده حرف کو عمل؟؟؟؟؟
البته شاید خودمنم جز اون افراد باشم ولی دارم سعی می کنم که حداقل حرفشو نزنم
پاسخ:
شاید خیلی از ما هم کمک نکنیم ولی تو کارای بقیه هم دخالت نمیکنیم که پولاشونو چجوری خرج کنن
به حج و حجاج گیر بدن با من طرفنا! :|

فلسفی نویس بیان با خشنیت برگشته! D:
پاسخ:
اونایی که با حج مشکل دارن به وبلاگ ایشون مراجعه بکنن |:

نمیزارن آروم باشیم خو (:
جمله آخر واقیعیههههههههه!!!؟
پاسخ:
بله کاملا واقعیه !
منم خیلی از این حرفا شنیدم 
خیلی موافقم با این پست 👍:)
امان از جماعت منور الفکر
کلا اگه تو این قضیه هر دوطرف افراط نکنن خیلی عالی میشه
واقعا انسانم آرزوست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب