میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

عکس !

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ

به او گفتم: " تو این عکس که به نظر می آد خوش حال ترین دختر دنیا بودی."

گفت: خیلی چیزا رو نمی شه از عکس فهمید. عکس یه جور سایه است. واقعیت من هیچ ربطی به چیزی که می بینی نداره. عکس اینو نشون نمی ده. "

هاروکی موراکامی | جنوب مرز غرب خورشید


بعضی لحظات مثل عکس تو خاطرات آدم ثبت میشن و توی هر لحظه مثل سایه دنبال آدم میفتن 

وقت غذا خوردن سایت کنارته وقت خوابیدن سایت اینقد سنگین میشه که آدم نمیتونه بخوابه ... هرجایی هرزمانی یه سایه هست که نمیزاره حواست به اطرافت جمع بشه ...

کاش سایه ها نبودن و آدما با واقعیت زندگی میکردن 

ولی حالا که فکر میکنم سایه ها زیاد هم بد نیستن ... باعث میشه آدم برای به واقعیت تبدیل کردن اون سایه ها تلاش کنه ... این خودش امیده


  • میم حا

نظرات (۸)

سایت اینقد سنگین میشه که آدم نمیتونه بخوابه
واقعااااااا...
سایه ها خوبن گاهی حتی با  همین سایه ها دلخوشیم...
پاسخ:
(:
بعضی وقتا هم بد هستن 
بعضی لحظه‌ها بهتره هیچ وقت عکس نشن! چون تا ابد آزارت میدن.
پاسخ:
دقیقا 
بهتره بعضی لحظه ها اصلا اتفاق نیفتن !
  • 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
  • موراکامی جان من *_*
    پاسخ:
    (:
    من با بندِ آخر بیشتر موافقم. :)
    پاسخ:
    نظرتون کاملا محترمه (:
  • قاسم صفایی نژاد
  • این پست شما در کانال تلگرامی بلاگرها باز نشر شد
    https://t.me/blogerha
    چه پستی بود...عاالی...:)  چندبار خوندمش...
    پاسخ:
    ممنون ((:
    چه قدر زیبا بود ....
    همیشه عکس ها ظاهر رو نشون میدن و نمیتونه مشخص کننده ی احساس اون فرد
    در لحظه باشن ...
    و درمورد سایه ها ...گاهی خیلی عذاب آورن همین که همه جا هستن ...و‌دنبالتن
    و گاهی هم احساس خوبی رو به آدم میدن همین که آدم میبینه حداقل تنها
    نیست :)
    پاسخ:
    (:
    بله دقیقا ولی منظور عکسهایی بود که از یه لحظه میاد تو ذهن آدم 
    (:
    عالییییییییییی بود...
    :)
    پاسخ:
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب