میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

سایه ات ...

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

بابا لنگ دراز عزیزم ، 

لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم 

بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند 

نمیگذارم / نمیخواهم 

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم 

حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم 

بابا لنگ دراز | جین وبستر


کلا زندگی رو میشه تو این خط آخر دید ...

سایه ای که هرگز به آن نمیرسی ... 

ولی من به سایه ات که هیچ به خودت هم میرسم (:

به سایه ات فکر میکنم روزها و شبها در کنارش زندگی میکنم 

به امید رسیدن به آن 

یادم باشد دوباره از سایه ام بنویسم ...



  • میم حا

نظرات (۸)

ایشالا که هم به سایه ش وهم به خودش برسید:) 

پاسخ:
ایشالله شمام به هرچی میخواین برسین (:
چقدر زیبا بود :)
حتماً دوباره از سایه‌اش بنویسید...
پاسخ:
(:
حتما :)
خییییییلییییییییی زیبا:)
پاسخ:
خییییییییلیییییییییی ممنون (:
کتاب قشنگی بود.
پاسخ:
(:
میم حا..!:)
روح نواز بود..
توی سیاره ماه [تن پوش  وبلاگ ] امید به رسیدن بهتر به سایه رو داریم:*
پاسخ:
جدای شدیم دیگه (:
((:
ما هم برای شما آرزوی بهترین هارو داریم (:

:)
پاسخ:
(:
ولی آخرش جودی هم به خودش هم سایه اش رسید :)
خیلی زیبا بود *_* 
امیدوارم به اون چه که میخواید برسید :)
پاسخ:
سپاس از شما (:

  • سایت تفریحی چفچفک
  • چطوری شعر رو به موضوع خاصی ربط میدی باحاله.
    پاسخ:
    میدیم دیگه 
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب