میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

جِدای

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

آدم لازمه بعضی وقتا چند روزی با کسی حرف نزنه ... چون یه چیزایی رو نمیشه با کلمات بیان کرد ...

فک میکنم بد نباشه یه مدت اصلا حرف نزنی ... از این کار خوشم میاد 



پی نوشت : (شهریور)

شهریور عاشق اناربود 

اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد 

آخر انار شاهزاده ی باغ بود 

تاج انار کجا و شهریور کجا؟! انار اما فهمیده بود، 

می خواست بگوید او هم عاشق شهریور است 

اما هر بار تا می رسید، فرصت شهریور تمام می شد 

نه شهریور به انار می رسید 

و نه انار می توانست شهریور را ببیند 

دانه های دلش خون شد و ترک برداشت 

سال هاست انار سرخ است ...سرخ از داغی وتندی عشق 

و قرن هاست شهریور بوی پاییز می دهد...


متن نمیدونم از کی !


  • میم حا

نظرات (۹)

از من!
پاسخ:
آفرین به تو (:
آره کار جالبیه...منم خوشم میاد...
متن زیبایی بود:)
پاسخ:
((:
آخی چه متن قشنگی =)
پاسخ:
(:
  • سایت تفریحی چفچفک
  • فقط جمله اخر...متن نمیدونم از کی :)
    پاسخ:
    (:
    قشنگ بود ولی.. خدا حفظش کنه هرکی بوده.
    پاسخ:
    الهی آمین (:
    به به خیلی زیبا بود :)
    + آی ام شهریوری 
    :)
    پاسخ:
    (:
    تولدتون مبارک(:
  • زیـ^ـــ^گما !!
  • منم دقیقا همینطورم!

    اصلا دوست دارم یه مدت نباشم گاهی

    پاسخ:
    (:
    (:
    و چه حال و هوای عجیبس داشت این پست! :)
    پاسخ:
    ((:
  • حمیدرضا وجدانی
  • سلام
    متن زیبایی گذاشتین
    روزه سکوت خیلی خوبه.توی خونه همه میخوان از من حرف بکشن بیرون ولی انگار کسی بهم یاد نداده چجوری شروع به حرف زدن بکنم...
    از دست من همه توی پانتومیم حرفه ای شدن از بس با اشاره حرف زدم
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب