میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

پَخْشَه کُورَهْ |: (موقت)

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

به لطف bayanbox پستی که امروز آماده کردم بزارم به دلیل آپلود نشدن فایلش فعلا به حالت پیشنویس در اومد (اینروزا پیشنویس هامم خیلی شده دلیلش رو باید بعدا بگم بعد منتشر کنم )

الان من به صورت زنده دارم براتون مینویسم (در حقیقت همه زنده مینویسن بعد منتشر میکنن |: ) در حقیقت جایی که داذم زنده مینویسم مهمه حالا میپرسین کجا میگم خدمتتون :

در میان شالیزارهای سرسبز برنج در خدمتتون هستم ... حالا حتما میگین کوفتت شمالی عارضم خدمتتون که خیر بنده شمال نیستم ... غربم بله غرب کشور ... حالا حتما میپرسین عه میم حا مگه غرب کشور برنج داره؟ ... خدممتون عارضم که بله داره خوبشم داره ... با کیفیت و طعم عالی (جهت سفارش خصوصی پیام بدین |: ...) حالا بگذریم ... عنوان رو نوشتم پخشه کوره اینجا که ما هستیم الان امپراطوری پشه هاس دهنتو وا کنی پشه تا تو لوزالمعده چپت میره! صاف و ساده اومدم اینجا به صورت منجق دوزی شده برمیگردم ! حضرت سلیمان خیلی خوشبخت بوده میتونسته با حیوانا صحبت کنه کاش ما هم میتونستیم با این پشه ها حرف بزنیم ده سی سی خون برات گذاشتم اون گوشه برو بخور لامصب ولمون کن ! خلاصه این پشه ها خیلی خرن ! 

حالا من این موقع شب اینجا چیکار میکنم ! 

یکی از دوستان که قبلا داستان پرس رو ازش گفتم اومده آبیاری برنج (آخه نصف شب وقت آبیاریه برادر من! ) ما هم اومدیم کمک مثلا یکی باید کمک خودمون کنه فرار کنیم از دست پشه ها ! 

کاشت برنج یکی از سخت ترین کشاورزی هاس کلا زحمته ... هر روز باید آبیاری بشه چون اگ آبی که توی زمینه کم بشه محصول خشک میشه|: و به فنا میره ... بعد موقع آبیاری هم اگ فشار آب زیاد باشه مرزهای زمین خراب میشه و بازم محصول به فنا میره ... اگه هم هیچ کدام از ای اتفاقا پیش نیاد خودت به فنا میری با این حجم کار |:

به خاطر تجربم تو یه سری کارا یه پیشنهاد دارم در رابطه با برنج اینکه اصلا از برنج هندی استفاده نکنین ... اگه صد تن برنج هندی هم تو انبار باشه یدونه موش سمتش نمیره به خاطر سموم زیادش ولی اگ برنج ایرانی باشه هیچی ازش نمیمونه ! 

بازهم به خاطر به فنا رفتن bay an box نمیشه عکس آپلود کنم ! 


پی نویس : نگارشم افتضاحه ... انشا هم هیچ وقت تو مدرسه بیست نگرفتم ... ببخشید اگ متنم ضعیفه ...

عیدتونم مبارک (((:


  • میم حا

نظرات (۶)

  • بهار پاتریکیان D:
  • از نظر بیولوژیکی غیرممکنه ولی پشه واقعاً خره! :|
    پاسخ:
    خیلیم خره |:
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • یعنی واقعا اگرم میشد باهاشون حرف بزنیم گوش میدادن؟ :|
    پاسخ:
    درسته حیونه ولی شاید یه چیزایی حالیش باشه .
    اوهوم! :) جنوب و غرب کشور با وجودِ داغونیِ هواشون کم نمی‌آرن و برنج می‌کارن! :)
    پشتکارشون ستودنیه! :|
    پاسخ:
    جالب اینجاس کمبود آب هم داریم !
    خیلییییی (:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    عیدتون مبارک
    پخشه کوره!!!
    پاسخ:
    ممنون 
    همون پشه ی نابینا شما میشه !
    معلومه از اون ۴%ها هستین ها:)) 
    برنجی ایرانی گرون برادر من گرونه:)))
    ولی فارغ از همه چی مزه ی برنج ایرانی خیلی خوب و عالیه:))
    یاعلی
    پاسخ:
    گرون نیس دوبرار خارجیه قیمتش فقط گاهی هم سه برابر |:
    عالیه مزش 
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب