میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

فبزیک تایم ! (پست ثابت ! )

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

سلام ...

من دانشجوی فیزیکم و میخوام تا اونجایی که از دستم بر میاد به بقیه کمک کنم ...

پس اگ راهنمایی میخواین ، یا سوال و توضیحی در محدوده موضوعات زیر میخواین در قسمت نظرات همین پست سوال یا لینک تصویر سوال رو بفرستید ... در حد دانش خودم بتونم کمکتون کنم (:

موضوعاتی رو که در زیر هستن بلدم (به غیر از فیزیک 3 که دارم یادآوری میکنم) بقیه موضوعات هم در آینده اضافه میشن 

اگر امکانش بود این لینک این پست رو گوشه کنار یه پستتون بزنین شاید کسایی دیگه هم دیدن !



  • میم حا

فیزیک تایم !

نظرات (۸)

  • ماهی کوچولو
  • من اول دبیرستان عاشق فیزیک شدم بخاطر دبیرمون
    بعدش دیگه روانیش شدم بخاطر دبیر دوم و سوم و پیش مون کلا شانس آوردیم
    ولی ولی ای از ریاضی بدم میاد :| خصوصا جبر و مثلثات 
    پاسخ:
    دبیر تو فیزیک خیلی تاثیر داره 
    من خودم ترم اول به خاطر یه استاد نزدیک بود انصراف بدم 
    ولی ترم بعد با وجود اینکه استاد سخت گیر تر بود و کتاب سنگین تری هم درس میداد خیلی دوست داشتنی بود ...
    ریاضی رو بدتون بیاد فیزیکم نمیفهمین که ...
    چه خوب! D:
    می‌گم...این فیزیک ۲ که می‌شه فیزیکِ دهمِ جدید...یه تغیراتی کرده. شما اونارم بلدین؟!
    بعدم...اومممم...رشته ی ریاضی خوندین دیگه؟! :)
    پاسخ:
    ((:
    تغییرات بیشتر وقتا باعث حذف شدن یه قسمتایی شده ... ولی شما اگ سوال داشتین اسم مبحث رو بگین ... من فیزیک دهم جدید رو نخوندم همون قدیمی رو خوندم 
    بله ریاضی خوندم ...
    البته فیزیک دهم همون قدیمیه هست ها...فقط بعضی اصطلاحات تغییر کرده.
    بعضی فرمولای ترمودینامیک ایضا...
    وگرنه بقیش سرِ جاشه! :)

    +آقا من الان منتظرم تو فیزیک به یه مشکلی بر بخورم تا هوار شم رو معلم خصوصیِ بلاگی! D:
    پاسخ:
    مشکلی نیس 
    اونایی که ما میخونیم همشو در برمیگیره!

    + آقا ان شالله به مشکل برنخورین و همشو خودتون کامل بلد باشین(:
    هرجایی هم کمک خواستین بگین !
    ممنون مشکلی بود میام خدمتتون:)
    پاسخ:
    در خدمتتون هستم (:
    دبیرستان خیلی فیزیک رو دوست داشتم؛ ولی دانشگاه ... :دی خدا رو شکر به لطایف‌الحیلی فیزیک ۱ و ۲ رو گذروندم و فعلا نخواهم داشتش!
    ولی به دوستان کوچکتر اطلاع رسانی می‌کنم. خدا خیرتون دهاد! حرکت خوبیه :)
    پاسخ:
    یعنی بری چهل واحد معادلات دیفرانسیل و مکانیک تحلیلی و فیزیک جدید پاس کن ولی شیش واحد فیزیک یک و دو پاس نکنی ||:
    پدرتو در میاره 
    ممنون (:
  • ماهی کوچولو
  • انقدری بدم نمی اومد که نفهمم ریاضی رو ولی لذت نمیبردم اما از فیزیک لذت میبردم وقتی تدریس میشد ریاضی رو واسه فیزیک و شیمی تحمل میکردم
    پاسخ:
    مشکل اصلی اینجاس تا ریاضی بلد نباشی نمیتونی فیزیک رو بفهمی |:
    موفق باشید.
    من فیزیک دوم معلمم خوب نبود یعنی بود از لحاظ اخلاقی ولی درسی یه جوری که من همش خدا خدا میکردم که زود تر سال تحصیلی تموم بشه و پاس بشم منی که همه درسام عالی بود ولی فیزیک سوم خیلی دوست داشتم و فکر کنم نهایی۲۰ شدم :)
    پیش دانشگاهی هم خوب بود  ! 
    معلم و روش تدریس خیلی مهمه .
    انشالله از اون معلم های عالی بشین که وقتی درس میدین همه بعدش برن تست بزن عالی! و همش درس بخونم نکه  بگن سخته نمیفهمیم .
    و اصلا همچین بخونن که درصد عالی بزنن :)
    پاسخ:
    ممنون (:
    آره خیلی مهمه معلم (: ولی من قصد معلم شدن ندارم میخوام به دوستام کمک کنم ((:
    بارم ممنون (:
  • Shahtot 🍇🍇🍇
  • سلام :)
    چه کار خوبی میکنید خداخیرتون بده 
    من فیزیک پیش و سوم رو خودم تو خونه خوندم از روی گاج نقره ای و گاج سبز
    ولی واقعا گاهی وقتا برام سوال پیش میومد که هیچ کس نبود جواب بده :(
    صد تا کتاب میگشتم تا پیدا کنم جواب سوالمو ..پدرم درمیومد واقعا :(((
    این کار برای اونایی که مثل من براشون سوال ایجاد میشه و به کسی دسترسی
    ندارن تا پاسخ گو باشه عالیه ...ما که کنکور دادیم تموم شد رفت :)

    + این آقاعه رو اسکیت بورد پایین وبلاگتون خیلی بامزه است :)
     
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    ایشالله موفق باشید (:

    +((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب