میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

#ژن_خوب

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

چند روزه بحث ژن خوبه 

یکی‌از آقا زاده ها گفته موفقیت من به خاطر ژن خوبمه

اولا من به ناموس مردم کاری ندارم و ژن اون مال اونه من حرفی درباره ژن اوشون نمیزنم ...

میخوام توقعات خودمو از یه ژن خوب بنویسم (: 

به نظر من ژن خوب ژنیه که صبحا شیش بلند بشه بره نون داغ بگیره و پنیر و گوجه و خیار و تخم مرغ حداقل برای صبحانه آماده باشه 

ژن خوب ژنیه که هفته ای سه بار قرمه سبزی دوبار فسنجون و لوبیا پلو بقیش هم پیتزا و ماکارونی و لازانیا جمعه ناهار هم فقط آبگوشت (((:

در موارد بعد ژن خوب ژنیه که روزی دوبار خودش ماهیتابه بیاره بگه منو بزن 

جورابت همیشه پیشش باشه تا بوی تورو فراموش نکنه (((: 

و یک مسئله مهم تر دامن گل گلی بپوشه با پیرهن چارخونه آقاش (: 


پی نوشت :

ژنی که من گفتم با ژنی که اون آقازاده گفته فرق داره من ژن رو گفتم ولی اون ژن !!!

اون آقازاده هم بهتره به اعتبار آقاش نگاه کنه نه ژنش (((:


در زبان شیرین کردی ژن به معنای زن است ...


پی نوشت۲:

دوستان خیلی پیگیر بودن اینستای من رو داشته باشن اینم آی دی بنده : Mehdi_he1

[  پست را ارسال میکند و منتظر دوستان خیالی به دنبال آی دی میماند ]


  • میم حا

نظرات (۶)

چقد توقعاتتون از ژن خوب کمه ماشالا! :/

+ ما که ریکوئست دادیم :)
پاسخ:
تازه یسری چیزای دیگه رو ننوشتم |:


+ ما هم که اکسپت کردیم (:
  • کوالای پیر
  • الان ژَن خونده میشه به کردی؟؟o_O
    من چرا اول فکرکردم به زبون معتادا بود:/
    پاسخ:
    اره ژن خونده میشه (:
    همه چیز کشورمتاسفانه شده همین اقازاده بازیا و ...
    گندشون بزنن
    پاسخ:
    متاسفانه 
    مردشورشونو ببرن (:
    قبل از این که به شفاف سازیتون در مورد ژن رسیدم، فکر می کردم دارید از DNA حرف می زنید! :|

    خو نکنید این کا رو با ما! :|

    حالا اگه ژنتون شاغل از آب در بیاد بازم همین بند و بساطه؟! D:
    حرف آخرتون در مورد آقا زاده له کننده بود! :| احسنت!
    پاسخ:
    از شیرینی های زبان کردی همینه بیشتر خیلی کلمه ها شبیه همن ((((:
    دوست داریم خو (((:
    ژن شاغل نمیگیریم اینجوری مشکل حل میشه (:
    (((:
    واقعا چه کم توقع...
    :)
    پاسخ:
    خیلی (:
    مگه اینایی که نوشتم توقع زیادیه از یه ژن خوب
  • علیـ ــر ضــا
  • متاسفانه همیشه اینطور هست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب