میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

بحران بیست سالگی |:

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

امروز به برادرزاده چهار سالم گفتم : 

+امیرحسین اون شارژر لب تاب رو بده به من از رو میز 

در کمال ناباوری پاسخ داد 

- مگه خودت پا نداری پاشو برش دار |:


یه لحظه دچار بحران فلسفی شدم ... 


واقعا مگه چین این بچه های نسل جدید |:

مگه ما بچه نبودیم کی اینجوری میکردیم |:

من هنوز هم وقتی گوشی بابام زنگ میزنه عین چی یورتمه میرم میارمش |:

تو وجودم نهادینه شده اصن 

ولی اینا ....

  • میم حا

نظرات (۷)

با تمام وجود قبولش دارم...
پاسخ:
خوله همدرد زیاده((:
"یورتمه می رفتم"
ایول...کلی خندیدم! :))))))

شدید همزاد پنداری می کنم...! :)
پاسخ:
نگفتم میرفتم گفتم میرم (((((: زمان حال 
((((((:

کلا یه درد مشترکه تو جامعه واس اونایی که بچه کوچیک دارن 
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • واقعا من هم با این مسئله خیلی درگیرم. واقعا چی هستن اینا؟
    پاسخ:
    (:
    خدا تو ورژن جدید اپدیت کرده قسمت ادب باگ داره ایشالله تو اپدیت بعدی حل بشه !
    هعی حرف دلمو زدی
    پاسخ:
    (((:
    سلام
    بچه های این دوره زمونه انگار خسته به دنیا اومدن ...
    پاسخ:
    اینا ولشون کنی آدمو میخورن کجاشون خستس |:
  • فراکنده **
  • :)))) نسل ما نسل آب بیار پیاز بیار
    پاسخ:
    (((:
    زمان حال؟! :)))))))))))
    داغانم کردید! :))))))))))))))
    پاسخ:
    بله زمان حال(:
    (((((((((((((((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب