میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

بلاگ را تلگرام نکنیم (:

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

چند وقتی هست که بلاگ مثل قبلا نیست و واقعا خیلی  از مطالب حتی ارزش دیدن نداره چه برسه به خوندن !(خودمم بعضی وقتا راجع به مطالب خودم این‌نظر رو دارم ).

یه زمانی بود بلاگ رو باز میکردی از بالا تا پایین مطالب گذاشته شده وبلاگ ها رو میخوندی خسته نمیشدی و منتظر بودی یکی یه‌ مطلب جدید بزاره و بخونی چه خاطه باشه چه متن ادبی ...

گذاشتن هرچیزی توی وبلاگ آزاده و این نظر من هم یه نظر شخصیه ولی واقعا فکر کنیم قبل از ارسال راجع به چیزی که نوشتیم ببینیم واقعا برای مخاطب هامون ارزش خوندن داره یا نه !

یه چیز دیگه هم هست اگه از نوشتن خسته شدین یهویی همه چیز رو ول نکنین برین یا بلاگتون رو بدون اطلاع حذف نکنید برید ! به کسایی که دارن شمارو میخونن و نوشته هاتون رو دوست دارن یه احترام بزارید و حداقل دلیلتون رو واضح به اونا بگید (: اونارم ناراحت نکنید (((:


ببخشید گفتم یه نظر شخصیه هرکسی هم میتونه از مطالب کسی رو که ذوست نداره دنبال نکنه به من یا هیچ کس دیگه هم‌ ربط نداره شما چی میفرستین 

به عنوان یه خواننده مطالب شما گفتم (:

  • میم حا

نظرات (۸)

عالی گفتی
مشکل بزرگ منه این مسئله
پاسخ:
مشکل خیلیا اینه (:
اره والا
پاسخ:
(:
  • آقای سر به هوا ...
  • کاملا موافقم .
    به نظر من فرق وبلاگ با بقیه شبکه های اینترنتی تو همین عدم انتشار هجو هست ..
    بری همینه که خواننده خاص خودشو داره ..
    پاسخ:
    بله 
    ولی متاسفانه یسری دارن اینجارم مثل بقیه شبکه های اجتماعی میکنن ):
    آره واقعا...
    با بند یکی مونده به آخری خیلی موافقم...
    پاسخ:
    (:
    مثلا اینجوری میخوان بگن خیلی شاخیم ما یهویی میریم |:
  • حصار آسمان
  • یکم شعر بخونین، آرامش پیدا کنین :))
    بزارین هر چی میخوان ارسال کنن

    موافقم باهاتون 
    کلامنم یه مدته دنبال یه وبلاگ خوب هستم واسه خوندن امااون وبلاگی که بایدباشه نیست،ازطرفی اینکه یه مشت بچه زیر۱۸سال افتادن به جون بلاگ وهرچی پست بچگانه ومزخرفه دارن انتشارمیدن....باشدکه روزی رستگارشوند...
    مرسی خوب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب