میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

وا بده (:

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

تابستان از راه رسیده است....

رفیق اصلا فکر خوبی نیست که بنشینی گوشه ای و به روزهای گذشته و تابستان پارسال و آدم یا آدم هایی که دیگر با تو نیستند فکر کنی.‌ یا بگویی اگر فلانی بود یا فلانی میماند این تابستان خیلی خوش میگذشت.

تو دوستانی داری که پایه ی دیوانه بازی هایت هستند...پایه ی شبگردی ها و سینما رفتن هایت. پایه ی پیاده روی کردن های بی هدف و یخمک خوردن در خیابان! تو خودت را داری و میتوانی بی وقفه لذت ببری از زندگی. خوشحال بودنت را وابسته ندان به افرادی که نیستند. از بودن با آدم هایی که هستند و تو را دوست دارند لذت ببر.

تابستان ،فصل شل و ول بودن است! وا بده از غم و غصه هایت...خورشید آنقدر رقصیده که داغ کرده! تو چرا نشسته ای؟! شاید این تابستان، فصل بازگشت به روزهای خوبت باشد.


پی نوشت : من که خودم این رو پست کردم هنو نتونستم وا بدم 

آدمی که فکرهای زیادی تو سرش داره و میتونه اونا رو هم عملی کنه ولی انجام نمیده تنبل نیست ضعیفه . یه چیزایی وجود داره که باعث میشه ضعیف بشه .

دعا کنیم برای هم که ضعیف نباشیم 

برای من هم دعا کنید ضعیف بودن رو کنار بزارم (((:

  • میم حا

نظرات (۱)

موافقم...خیلی! :)
 حسرت گذشته گاهی خیلی درد آوره!

دعا می کنم.
پاسخ:
(:
خیلی بیش از خیلی (((((:

ممنون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب