میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

چهل سالگی

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ

روزی من چهل ساله میشوم و موهایم جوگندمیحتمابازهم شبها تنهایی قدم میزنم و بازهم هدایت میخوانم.

آن روزها کم حرف تر و آرام تر میشوم کمتر میخندم بیشتر نگاه میکنم و عمیق تر فکر حتی شایدسه شنبه ای بیاید و فراموشم شود در انقلاب سیگار کشیدن به چه معناست

حتما توهم کمتر چشمانت میدرخشد و به آراستگیِ قبل نیستی و هرگز خاطرت نیست نقاشی ام میان کدام کتاب فراموشی ات خاک میخورد

و اصلا برایت مهم نیست تنها مخاطب زندگیِ یک مرد بودن چه حسی دارد

لابد 

آن موقع دخترت عاشق شده و سعی داری انتخاب منطقی را یادش دهی و برای دوست داشتنش دلیل عقلانی بخواهی و یکروز که سعی داری هوای یک عشق را از سر دخترت بپرانی

باهم سری به کتاب های دانشگاهی ات میزنید ناخودآگاه خشکت میزند و یک لبخند عمیق از انبار کهنه دلت بیرون می آید

نفست حبس میشود و من را بیاد می آوری و مقایسه بین یک همکلاسی دیوانه دوران جوانی ات با شریک زندگی کنونی ات گند بزند به تمام دلایل منطقی ات

و بلاخره در چهل سالگی متوجه میشوی عاشقی منطق ندارد و دوست داشتن 

دلیل...


پی نوشت : لازم نیست حتما چهل سالگی اینارو تجربه کنی 

ممکنه تو بیست و یک سالگی هم موهات جوگندمی بشه و خیلی چیزارو تجربه کنی (:

  • میم حا

نظرات (۵)

  • خانه سلامتی
  • سلام وبلاگتون عالیه 
  • محمد هستم
  • هر وقت جمله رو با فلان ساله میشوم و یا از این قبیل میبینم و شروع میکنم با خودم میگم ممکنه فلان ساله نشم اصلا . اینجوری هم ممکنه بشه خب
    پاسخ:
    اره هرچیزی امکان داره
    اگه خودتون نوشتید باید بگم زیبا شده متن! 

    +پی نوشت جالبیه! :)
    پاسخ:
    نه من ننوشتم دقیقا بگم اینه که بلد نیستم بنویسم ((((؛
    جالب بود
    خیلی خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب