میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

برو کار کن |:

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ

دنبال کار میگردی کار نیست||||:

با هزار بدبختی یه کار پیدا میکنی (:

میگن به دانشجو کار نمیدیم ||||:

خو ما چه گناهی کردیم که دنبال کار میگردیم که خرج تحصیلمو در بیارم حداقل 

چرا با دانشجوهایی که میخوان دستشون تو جیب خودشون باشه اینجور رفتار میکنن 

خب منی که نمیخوام به خانواده به خاطر درس خوندن من فشار بیاد چیکار کنم |:

با تمام احترامی که برای کشورم و نظامش قائلم ولی یه چیزایی باعث میشه آدم نسبت به همه چی معترض بشه!

  • میم حا

نظرات (۵)

  • ماهی کوچولو
  • بعد حالا این که به دانشجو کار نمیدن هیچ اصلا میگیم دانشجو شاید از پسش بر نیاد بخاطر کمبود وقت و عدم دانش کافی امااا هرجام میری برای کار حداقل دو سال تا پنج سال سابقه کار باید رو کنی :/ من این رو هر کار کردم نتونستم هضم کنم :|
    با توجه به عنوان فکر کردم ادامه پستتون اینه: مگو چیست کار! -_-

    واقعا منم با این شرط دانشجو نبودن مشکل دارم! :|
  • مَـهدی (میرزای قدیم)
  • نه خو آخه باید یه حقی داد. ببینید من نمیدونم تخصصتون چیه؟ ولی گاها دانشجو ها میان اینجا کار میخوان. اوایل میگفتم من نوکرتونم هستم. مشغول میشدن. وقت میذاشتیم که دستشون راه بیفته. وت میذاشتیم کارو رله میکردیم براشون. یهو میدیدی ترم آخرن و غیبشون میزنه و یا تابستون میشد و بایستی میرفتن خونه و شهر خودشون. و یا وقت امتحانا کلا مرخص بودن. یه کم جای حق بنشین عزیز دلم. حالا که اینا رو میدونی با آگاهی از این موارد برو دنبال کار و بگو تو این شرایط تضمین میدم ناپدید نشم. ببینم کدوم نامرد و بی مروتیه به جوونی که دلش میخواد دستش تو جیب خودش باشه ، کار نده
    درددل زیاد زیادست اما کجاست گوش شنوا
  • حصار آسمان
  • خب دانشجو کار موقت میخواد دیگه!
    حالا هر کجا باشه

    جدی منم توی این سابقه کار موندم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب