میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

تلگرام جان رحم کن (:

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

‍ تلگرام جان...

جانم به فدای تکنولوژی ات...

هر روز بهتر از دیروز 

کمی آرام تر...

قابلیت حذف و ادیت پیام کم بود !

این ربات ها چیست به جانمان انداختی؟!!

هر روز پیامی می آید که

" چگونه با استفاده از ربات ، بفهمیم چه کسانی عکس پروفایلمان را بازدید یا ذخیره کرده اند "

هر روز با ترس واقعیت داشتن سپری میشود

که مبادا واقعیت داشته باشد ...

که مبادا دست دلمان پیشش رو شود...

رحمی کن

سهم من از او

 همین عکس هایش است...

همین هایی ک گاهی ۳۲ مرواریدش را با سخاوت به نمایش گذاشته ؛

گاهی هم اخم کرده و با ابهت به لنز دوربین خیره شده !

اینکه بخواهد بفهمد هر روز قبل خواب میبوسمش

هر روز خسته از زندگی فقط به عکس هایش خیره میشوم و از بد روزگار برایش میگویم

دلنشین نیست به ولله

اصلا دل لامصب من به کنار دندش نرم میخواست عاشق نشود

بک گراند گوشی ام چی،

جواب آن را چگونه بدهم ؟

بگویم دیگر نمیتوانم عکس هایش را سیو کنم ؟

چرا چون میفهمد ابرو حیثیت مان به باد میرود ؟

اخر مگر این حرف ها حالیش است ؟

نه به ولله

بیا و فکـری کن پیشرفت تاجایی قابل تحسین است

زیاد که بشود دست دل میلیون ها ادم رو میشود


#فاطمه_مقدم


پ.ن : دلخوشیمون گاهی یه عکسه که اونم دارن میگیرن ازمون 

پیشرفت تلکنولوژی تو هر زمانی تا یه حدی خوبه از اون حد بیشتر بشه دل آدما رو میزنه !

یه پیشنهاد هم هست خیلی خوبه:

اگر یه روز حس کردید دارید درگیر عشق یک طرفه میشید یه رنده بردارید  انقد بکشید رو خودتون تا تموم شید.

قطعا درد و غذاب کمتری خواهد داشت


  • میم حا

نظرات (۶)

  • جعفر حبیبی
  • پیشنهاده نابودم کرد :(
    پاسخ:
    (:
    با پیشنهادت صد و ده درصد موافقم
    پاسخ:
    (:
    موافقیت از من می باره! :)
    پاسخ:
    (:
  • ماهی کوچولو
  • عشق یه طرفه خودش رنده است دیگه رنده جدا لازم نیست 
    عشق یه طرفه...از اسمش معلومه که پر از درده...
  • حصار آسمان
  • قطعا درد رنده شدن کمتره. من چشیدم ...
    ولی اون که همش دروغه. کسی نمیتنه اینو بفهمه. اگر بتونه، بیشتر روشای کلاهبرداری و سوء استفاده ست. یعنی طرف بعد از یه مدت از این برنامه ها دست میکشه چون خودش ضررشو میبینه
    ولی واقعا اگه اینطور امکانی بیاد، دست دل ما رو میشه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب