میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

سلام

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ب.ظ

سلام جانا 


خواستم بگم که تو چند ماه گذشته ، 

تا دیروقت در حال کاربودم ، اما هیچ پیش رفتی نداشتن 

از همیشه درگیر تر بودم کسی که همیشه کنارم بود یکهو مقابلم قرار گرفت ، خودش را در من نابود کرد ، غمگین شدم، نا امید شدم بعضی وقتا از شدت خستگی بیخیال همه چیز میشدم ، اما یاد شما که می افتادم ، یاد حرفهایتان میگفتید همه چیز را به خدا بسپار ، همه حرف ها کنایه ها همه چیز را ادامه میدادم تا دیشب که کاری را که دوست داشتم انجام دادم ، بدون توجه به هیچ کسی همه دیدند خیلی ها خوششان امد خیلی ها نه ...

کارم خوب نبود اما انجام شد خیلی وقت پیش باید انجام میشد 

راستی جانا دنیا هنوز به آدمهایی مثل شما نیاز دارد ، کسانی که بدون توجه به خوبی و بدی ها فقط خوبی کردن بلدند 

همه این ها را گفتم اما الان می خواهم بگویم در تمام این مدت میان همه امید و ناامیدی فقط روی زیبای شما امیدم بود شما را در میان همه میدیدم در میان همه کسانی که دوستشان دارم ، ممنون که در کنارم بودید همین حضور فکری شما هم امید ماست

به امید دیدار دوباره شما 

  • میم حا

نظرات (۱۱)

  • دنیای کامپیوتر ...
  • سلام.
    پاسخ:
    |:
  • حسین مداحی
  • خواهش میکنم عزیزم وظیفه ست
    پاسخ:
    جای هیچ حرفی برا گفتن نزاشتی |:
  • حسین مداحی
  • جدی؟
    پاسخ:
    خیلی جدی
    میگن اینجور وقتها به تلافی که میرسه چیزی رو به خدا نسپر
    هیچوقت باور نداشتم
    ولی خیلی بد دیدم به چشمم.. شمام به خدا نمی سپردید کاش ...
    پاسخ:
    باید یه چیزایی رو بسپری تا رد بشن ، موندن بعضی چیزا لازم نیست
    زندگی همینه... خوشبختانه یا متاسفانه :)
    پاسخ:
    زندگی افتضاح قشنگیه (:
    عالی
    لایک
    لایک
    لایک
    واقعا زندگی همینه، یکم ادمو مایوس میکنه، ولی باید باهاش کنار بیایم.
  • شیمیایی نمونه
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب