میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

حماقت !

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

حماقت یعنی اینکه به بهانه نظام مردم رو بزنی ، یعنی اینکه برای مخالفت با یه نهاد نظامی سربازاش رو بزنی ! کسایی رو که تنها دوسال مهمون اونجان

حماقت یعنی اینکه خودتو مخالف و برنداز در نظر بگیری ولی موافق کسایی باشی که میخوان کشورتو تیکه تیکه کنن 

حماقت یعنی اینکه امروز تو فروشگاه بودم از این همواره تخفیف ها ، یه لنده خدایی شیش تا روغن بزرگ بدون پالم فلان مارک رو برداشته بود بهش گفتم رستوران دارین ؟ گفت نه قراره دوماه دیگه قحطی بیاد به خاطر اون زیاد برمیدارم تو هم بردار گفتم برادر من اینجوری که شما دارین میخرین ده روز دیگه قحطی میاد چرا دوماه دیگه ؟

حماقته زمان زندگیه ای رو که میشه تو صلح گذروند به خاطر جنگ هدر داد ، حماقته !

  • میم حا

نظرات (۱۰)

متأسفانه ، اینا اصلاً هدفشرن مشخص نیست ، فقط میخوان بکشن.
درسته ، یارو احتکار می کنه ، بعد می گه که چرا قحطی اومد ! خب برادر من ، وات دِ فاز ؟


+ نبودین چندوقتی ، چه عجب برگشتین ! دلتنگ نوشته هاتون بودم.
پاسخ:
جنگله دیگه 
قحطی اومده مگه ؟
بودم ، هستم 
امان امان
پاسخ:
|:
خودمون داریم می‌زنیم به ریشه خودمون...
پاسخ:
خود کرده را تدبیر نیست 
از ماست که بر ماست ...
پاسخ:
صد در صد 
قحطی که شاخ و دم نداره
پاسخ:
چی داره ؟
  • امید شمس آذر
  • حماقت اینه که پراید رو تا زمانی که ارزون بود نخری، ولی وقتی که گرون شد بخری!
    حماقت اینه که علیه اشرافیت انقلاب کنیم، بعد فکر کنیم حالا که پول نداریم اداره ش کنیم، پس لازمه بسپاریمش دست اشرافی ها!
    حماقت اینه که خودمون نااهلان و نامحرمان رو روی کار بیاریم، بعد بریزیم تو خیابون شعار بدیم: مرگ بر گرانی - مرگ بر فلانی!
    و...
    پاسخ:
    اصن چرا باید پرایدو خرید ؟

    ما انسان‌ها پر از حماقتیم. جدیداً خیلی نمود پیدا کرده. انگار همه یه مشت احمقیم.
    پاسخ:
    بعضیا خیلی احمقن
  • دستگاه جوجه کشی ایران جوجه
  • خیلی هم عالی و خوووووب
  • امید شمس آذر
  • لطفاً در نظرسنجی ما شرکت کنید. با تشکّر
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • با این کارها مردم قحطی رو زودتر میارن
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب