میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

شما بودین ...

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ

چشم از او

 جلوه از او

 ما چه حریف‌ایم، ای دل؟!

#شهریار


پ.ن :

1-شما بودین به این چشمها نگاه میکردین عاشقش نمیشدین ؟ ( عکس )

لبخندش حکایت شرارتهایی رو داره که قراره انجام بوده !

2- دیدین وقتی میخوای چیزی رو ترک کنی اولش چقد سخته ؟ در حال ترک اعتیاد به اینترنت هستیم ، مثلا . هیچ نوع بسته ی اینترنتی غیر از ساعت 6صبح تا دوازده ظهر نمیگیرم ولی تو ساعات دیگه با شارژ استفاده میکنم ، چه ترکی واقعا (: 

3- فیلم I can imagine only رو ببینید ، خوشتان میاید (:


  • میم حا

نظرات (۹)

و واقعا ترکه. چون استفاده از شارژ نوعی تنبیه هست.
پاسخ:
تا اینجوری نگاه نکرده بودم به قضیه |:
عکسو :)))) خدایا :))))) رنگ چشمای این قند عسل یه دنیاست برای خودش...
پاسخ:
(((:
چه چشم‌هایی *_*
پاسخ:
به عموش رفته |:
چشمهاش رنگیههههههه :) خدا حفظش کنه ...
چ ترکی!!
پاسخ:
ممنون ، سلامت باشین .
((:
چه چشمای معصومی.
من هم میخوام شروع کنم اما تنبلی نمیذاره تا اخرش برم؛ شما از تجربه تون بگو
پاسخ:
(:
تجاربم تو ترک اینترنت ؟ 
  • قاسم صفایی نژاد
  • یه ذره فیلم رو توضیح میدادید بد نبود :)
    پاسخ:
    سختش نکنین دیگه |: 
    داستان زندگی یه خواننده آمریکایی که تو سختی بزرگ میشه و ادامش ...
    در پیرو کامنت‌ها یه ماشالله توی دلتون بگین، چشم نزنیمش :دی
    پاسخ:
    مطمئنا گفتن !
    بلی

  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • خسته نباشید واقعا :))
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب