میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

همه با هم بریم !

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

میگفت اینجا دیگه جای زندگی نیست . گفتم چرا ؟ گفت همه چی پارتی بازی شده ، هیچ کاری نیست همه کارهارو به آشناهای خودشون میدن . گفتم درسته ولی دنبال چه کاری رفتی بهت ندادن ؟ گفت تو هر اداره ای میری نیرو نمیخوان آزمون های الکی برگزار میکنن ، نفرات از قبل تعین شده . من این همه درس خوندم حالا باید بیکار باشم ! گفتم راستی مدرکت چی بود ؟ گفت فوق دیپلم مکانیک خودرو از دانشگاه علمی کاربردی گفتم اره واقعا دیگه اینجا جای موندن نیست !

  • میم حا

نظرات (۷)

آقا فقط خواستین برین منم میام حواستون باشه ارز مسافرتی تونو ندزدن : دی 
پاسخ:
(:
  • آسـوکـآ آآ
  • ولی حرفشون درست بوده
    بچه های دکترای ما وضعیتشون همینه...
    پاسخ:
    منم گفتم همه حرفاش درسته درباره پارتی و بقیه چیزا ، اما واقعا یه سری از آدما چیزی رو میخوان که تخصصشو ندارن یا کسایی که چیزیو دارن که اونا هم تخصصشو ندارن ! مشکل اصلی اینان 
    مشکل اینه که همه ریختن دانشگاه و تو یه‌ چیزی مدرک گرفتن. در صورتی که مدرک داشتن نباید به این سادگیا باشه. حالام هرکسی که با هر رشته و از هر دانشگاهی فقط یه لیسانس یا فوق داره انتظار داره که تو حوزه تخصصش بهترین کارو بدن بهش.
    البته منکر پارتی بازیا و.. نیستم. اما این فرهنگ و نظام آموزشی از بیخ غلطه.
    پاسخ:
    ما هم منکر پارتی بازیا نیستیم.
    مشکل همون تخصصه 
    اول چراغا رو خاموش کن
    پاسخ:
    )):
    اصل حرف درسته اما مشکل خیلی از ماها اینه که با داشتن یه مدرک کوچولو، دنبال بهترین شغل ایم به ما از صفر شروع کردن یاد ندادند.
    پاسخ:
    بله درسته
    :(
    پاسخ:
    ):
    یه کم توقعش بالاست وگرنه حق داره :]
    پاسخ:
    خیلی بالاست یکم نیست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب