میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

سلکشن رویا !

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ

گفتی نظر خطاست،

تو دل میبری رواست؟!…/سعدی

همیشه اول یه سری چیزا معمولیه ، مثلا یه آدم رو معمولی دوست داری اما بعد از مدتی اون آدم معمولی خاص میشه ، اولش فک میکردی معمولی میمونین ، معمولی پیش میره ، این خاصیه عشقه کاری میکنه وسط همه معمولی بودنا اون آدم معمولی دلتو بِبره .

یهو به خودت میای میبینی از اون همه فاصله ای که باهاش داشتی چیزی نمونده ، اون رویای معمولی به زندگی روزمره تبدیل شده .

همش تو فکر اینی که این دل بردن از کجا شروع شد ، کدوم حرفش بود که اون حس معمولی رو از بین برد . تو کدوم یکی از حرفاش فهمیدی دوسش داری ؟


بدنت داره سیخ های کباب رو میچرخونه و روحت جای دیگس ، سرتو میگیری بالا میبینی بالا سرته شما بودین دستتون نمیسوخت ؟ 




  • میم حا

نظرات (۱۱)

من بودم میسوزوندمش، آخه آدم اینقدر دوس داشتنی؟
والا:)
پاسخ:
((:
مبارکه! شیرینی کی میدی؟!
پاسخ:
چه مبارکه؟ شیرینی چه ؟ 
چه کشکی چه دوغی ؟
دست پیش کش، دلمون نسوزه فقط! (:
پاسخ:
اونو امتحان نکردم تا حالا دفعه بعد امتحان میکنم
وووییی :))) دلم قیلی ویلی رفت از این نرمینه‌ها. :))) من شیرینی می‌خوام :))))
پاسخ:
چی چی رفت ؟ 
شیرینی چیرو میخوان ؟
سرکاریم؟ :| منظورم اینه که عاشق ماشق شدین و عروسی مروسی در راه است؟ ::| 
پاسخ:
کی من ؟ عاشق ؟ 
اره خو ولی هر عشقی باید عروسی داشته باشه یا شیرینی ، 
شاید من بابامو دیده باشم دستم سوخته باشه ! باید شیرینی بدم !
اگه خبری شد حتما دعوت میکنم 
یکم کوبنده گفتید اما قانع شدم :دی
پاسخ:
بالاخره برای شیرینی ندادن لازم بود (((:
  • آسـوکـآ آآ
  • به به به این عاشقانه نوشت :)
    پاسخ:
    ممنون (:
    بَه به حس خوب این پست :))))
    پاسخ:
    ((:
    چقدر هم خوب
    سبزباشید.
    پاسخ:
    (:
    ما ابی هستیم
    واقعاً چرا اینطوریه ؟ نه واقعاً چرا ؟
    پاسخ:
    خاصیتشه 
    چ زیبا :D
    پاسخ:
    ((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب