میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

چشمانش !

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ق.ظ

+به گمونم عاشق شدم ...

-جدی ...!

+ آره ، راستش دقیق هم نمیدونم آخه وقتی میبینمش نمیدونم چی باید بگم ، دوس دارم تا ابد بشینه روبه روم و باهاش حرف بزنم ، نگاش کنم ، تا ابد حواسش پیشه من باشه ، اما خب هربار که میبینمش گفتن ساده ترین کلمات هم برام سخت میشه ! وقتی قلبم حضورشو حس میکنه تند میزنه نمیدونم چه بلایی سرش میاد ، آرومم ها تمام دنیا رو فرموش میکنم اما نمیدونم چرا استرس میگیرم ! یه وقتایی که داره میخنده و صدای خندش میاد توی گوشم منم خندم میگیره ! وقتایی که بهش فکر میکنم و خندم میگیره مردم فکر میکنن دیوونه شدم اما من به اونا اهمیت نمیدم ، وقتی که چشماش ...

راستی!!...چشماش ...


بعد از کش و قوس های فراوان و تلاش های مستمر نوشتم ، خانوم ها نیلی و آرامم  منو به چالش جام جهانی چشمانت دعوت کردن من نوشتم اما هم خیلی دیر ! هو اینکه به چشمانش ربط داشت ولی به جام جهانی نه ! 

ولی جام جهانی که هلند و ایتالیا توش نباشن مثل کسی میمونه که چشم ها و موهاش مشکی نیست !

  • میم حا

نظرات (۵)

احسنت!
پاسخ:
((:
  • آسـوکـآ آآ
  • حدس میزدم جام جهانی چشمهاش باشه.
    امیدوارم واقعی بوده باشه و عشقتون همیشگی و تموم نشدنی باشه:-)
    پاسخ:
    چشمهاش بود فقط 
  • آقای مُرَّدَد
  • خطِ آخر عــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــی بود!!!

    پاسخ:
    (:
    از وقتی یادمه از چشم و مو مشکی حساب می‌بردید :دی
    خیلی هم زیبا :)
    پاسخ:
    بحث مشکیه ها ، شوخیه مگه ؟
    (:
  • قاسم صفایی نژاد
  • این که دیر شد.
    حالا تا دیر نشده در چالش نویسندگی کتاب شرکت کنید:
    http://safaeinejad.ir/1397/04/12
    پاسخ:
    من همینم نوشتم سه روزه بدن درد دارم |:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب