میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

میشه ..!

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

آری، شود، ولیک، به خون جگر شود... /حافط 


یه چیزی هست اینکه تا وقتی کسی از ما نظر نخواد نمیتونیم تو کارش دخالت کنیم ، وقتی یه نفر تصمیم به انجام کاری میگیره موفقیت یا شکستش به خودش مربوطه و ما حق دخالت نداریم ، اگه از ما خواست کمکش کنیم اونموقع ما میتونیم بگیم اگه این کارو کنی بهتره .

وقتی یه نفر یه رشته ای رو انتخاب کرده اینکه اون رشته در آینده کارش سخته یا کار براش کمه به خودش مربوطه ، ما حق نداریم دلسردش کنیم . شاید اون آدم بتونه تو اون کار به نهایت موفقیت برسه. 


خلاصه یه کار جدید رو شروع کردم و از الان هم برای خون به جگر شدن آماده ام ، باشد که به راه راست هدایت شوند و دست از خون به جگر کردن بردارن !

  • میم حا

نظرات (۸)

احسنت!
موفقیات
پاسخ:
چاکر براکم (: 
ان‌شاءالله موفق باشید :)
پاسخ:
ممنون از شما (:
  • آقای مُرَّدَد
  • آرزوی موفقیت
    پاسخ:
    ممنون.(:
    مشکل اینجاست که تفکرات اکثر آدم ها محدود به چیزاییه که بهشون خوروندن!
    آدم تو هر زمینه ای اگر "بخواد" و فقط اگر واقعا "بخواد" میتونه موفق بشه، برای شما هم قلبا آرزوی موفقیت می کنم (:
    پاسخ:
    اره نمیخوایم جدید فک کنیم همش تو فکر قید و بند هاییم 
    ممنون از شما (:
    موفق می‌شید :)
    *هر چی بیشتر در مورد این خط | . . | سرچ می‌کنم کمتر می‌تونم اون متنِ گوشه‌ی وب رو ترجمه کنم :|
    پاسخ:
    ممنون (:
    والا از هیشکی پنهون نیست از شمام پنهون نباشه خودمم یادم نیست چی نوشتم :{
  • قاسم صفایی نژاد
  • در اسلام داریم که قبل از تصمیم مشورت کنید. بعد از تصمیم فقط می‌مونه عمل و توکل به خدا. دیگه توصیه‌ای برای مشورت و این چیزا وجود نداره. توکل کنید و به چیزی که میخواید عمل کنید.
    پاسخ:
    بله ، میگه ادم خودش مشورت کنه نه که براش به زور مشورت تجویز کنن 
    حرف حق . درستی زدین!!!
    پاسخ:
    ممنون از شما 
    ان شاالله موفق باشید
    پاسخ:
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب