میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید
بر تن مکن این خرقه را ...

بر تن مکن این خرقه را ...

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

این جامه دکان نیست ! این لباس دکان شما نیست که هرچی دوس دارین از توش در بیارین ، وقتی این لباس رو میپوشی نمیتونی به فکر کسب و کار باشی اگه اینجوری باشه یعنی کارت بدجور میلنگه ...

این خرقه بر این حکم نیست که تو خدای مردمی ! وقتی لباس رو میپوشی چرا فک میکنی از بقیه برتری ، جای تو اون وسطای بهشته بقیه ته چاه های جهنم ، وظیفت آگاه کردن و راهنمایی مردمه نه امر و نهی 

واعظ به کفر افتاد اگر ، یک شهر کافر می شود ! نمیشه هم دستتو پیش خدا دراز کنی هم بنده خدا ، نمیشه عبادت خدارو کرد و سر سفره فلان بنده خدا که کارش معلوم نیست نشت !

بر تن مکن این خرقه را ، چون عشق در جان تو نیست ! عزیز دلی که نگران استادیوم رفتن خانومایی و وقتی اسمش میاد تن و بدنت میلرزه ، ولی وقتی وضع مردم خرمشهر رو میبینی ، وضعیت مردم کشور اسلامیتو میبینی و ککتم نمیگزه و سکوت میکنی جواب زده شدن مردم از دین رو هم بده ، وقتی تنها نگرانیت اینه که نکنه یه وقت شهادت یکی از اماما تعطیل نشه ، هرکسی میاد میگه چرا پولارو میبرید اونجا بیارید تو کشور خودمون ، وقتی هم نگران یمنی هم برای حج میری عربستان اینا تناقض ایجاد میکنه مردمو گیج میکنه که یعنی چی ؟

خلاصه اگه نمیتونی همه ی چیزی رو که این لباس داره قبول کنی لطفا برتن مکن این خرقه را ...


  • میم حا

نظرات (۶)

حرف حق جواب نداره.

*واو :) وقتی آپ کردین فکر کردم شب شده و من حواسم نبوده :) نگو آقای میم‌حا هم تصمیم گرفتن یک بار هم در روز روشن آپ کنن :)
پاسخ:



*انتشار در آینده بود 
  • علی ابن الرضا
  • حرفایی که نوشتین همش درسته ولی واقعا چند درصد خرقه پوشان  مخاطب حرفای شما هستن...واقعا شما میگید الان ککشون نمیگزه بخاطر مردم خرمشهر و...

    یا نمیبینید یا لطفا چشاتونو باز کنین ببینین والا  اگه یه عده هم باشن به فکرن بیشتر همین جماعتن... 


    پاسخ:
    هیچ کس منکر این نیست که خیلی از این خرقه پوشان به فکر مردمن 
    ولی الان اون درصدی که به فکر خودشونن دارن به بقیه هم ضرر میرسونن وقتی یکی یه کاری میکنه به پای بقیه نوشته میشه میگن اینا همه مثل همن ..
    حق
    پاسخ:
    ممنون 
  • آقای مُرَّدَد
  • سلام دوست عزیز. حرفت درسته و اینکه یک دغدغه ست و باعث میشه که بنویسی هم قابلِ درک است.
    اون لباس لباسِ مُبَلِغِ دینِ بزرگِ اسلامه.
    مشکل من و شما، مشکل خرمشهر و خوزستان و مشکلات بزرگ این مملکت، ربطی به این لباس نداره. من همیشه و در هر مکانی عرض میکنم، همونقدر که دوستان ادعا میکنند حکومت از دین جدا نیست، جداست. مشکل روشِ مدیریت بحرانه. حالا مدیر بحران یه روحانیِ روحانی پوشه. دوره ی قبل که روحانی نبود یه بابایی بود که کُتِ فرنگی تنِش بود و غریو یا مهدی سر میداد. 
    اصلا بگذریم از این حرف ها. امروز یه بابایی داشت ماشینشو میشست با شلنگ و مطمئنم که روحانی نیست.
    امروز مغازه کنار دستیِ من کف مغازه رو به آب بسته بود. در حالی که روحانی نیست.

    باز تاکید میکنم حرفت کاملا درسته اما موضوع و معضل مملکت ما اون لباس نیست. 
    مشکل آدمیست. من تو ما ایشان. همه. خود شما امروز تو ظل گرما وقتی که تشنه ت بود، وقتی که یه جرعه آب خنک نوشیدی به فکر مردم خرمشهر افتادی؟ وجدانا افتادی؟ 
    دوست عزیزم. معضل ما آدمهاییست که غرق نمایش‌ند . نمایشهایی از این دست. از جنس مطلب گذاشتن هایی چون مطلب شما. به خودت نگیری دارم کلی میگم. من . خودم سرتا پا ایرادم. ما اول باید تک تکمون خودمونو اصلاح کنیم. بعد میبینیم که بعد از اصلاح وارد عمل میشیم. دست به کار میشیم. شروع میکنیم حرکت های جهادی میکنیم. دیگه حرف نمیزنیم . مطلب نشر نمیدیم.... قَسَمت میدم به خودت نگیری که دارم کلی میگم.   مشکل ما اون لباس نیست. مشکل ما آدمهایی که به ریا و غیر ریا اون لباسو میپوشن نیست. مشکل ما اصلا آخوند جماعت نیست. مشکل ما آتش انفلابیه که کنترل نشده و داره ملتو میسوزونه و مهار شدنی هم نیست/. پر گویی کردم ببخش

    پاسخ:
    حرف شما درسته ، خیلی از مشکلات ما مربوط به این لباس نیست . خیلی از مشکلات هم هست ، مشکل اونجایی که بعضی ها دارن سو استفاده میکنن . که همه جا هست نه فقط تو این لباس بلکه تو همه لباس ها چه پزشک چه پلیس و ... 
    وقتی کسی این لباسو میپوشه وظیفش کمک به مردمه ، اگه قرار بود فقط بشینه تو بیتش و راجع به چیزایی که دوست داره اظهار نظر کنه که نمیشد .
    وظیفه مرجع ، آخوند ، روحانی ، طلبه اینه که به مردم برسه رسالتش اینه میشه فقط راجع به چیزهایی مشخصی نظر بده ؟
    منکر این نیستم خیلی ها هستن که کمک میکنن و رسیدگی میکنن و حرف میزنن ولی اقدام یه روحانی با یه مرجع تقلید برابره ؟ حرفشون زمین تا اسمون فرق داره ! 
    مشکل من اب نیست ابو که همه دارن استفاده میکنن و بد هم استفاده میکنن مشکل اینجاست که کسی که این لباس رو میپوشه وظایفی داره که یسری ها انجامش نمیدن ولی خیلی ها هم انجام میدن 
    ولی اگه نگاه کنین اونایی که مشکل برای لباس ایجاد میکنن بیشتر تو چشم هستن الان ! 
    تبلیغ دین اسلام هم فقط این نیست که بگیم فلان چیز حرامه فلان چیز حلال 
  • آقای مُرَّدَد
  • فکر کنم جفتمون یه چیز گفتیم :D
    بله حق با شماست عده ای از آخوندهای عزیز فکر میکنن تبلیغ یعنی تفکیک حرام و حلال و بس.
    اتفاقا اگر مسلمان باشیمو یک بار لااقل قرآنو خونده باشیم میفهمیم که حلال و حرومو همه میدونیم. 
  • ساحل آرامش
  • با این قسمتش خیلی مخالفم که گفتید شما مسول امر و نهی نیستی!
    امر ب معروف و نهی از منکر چیه پس؟
    ربطی هم ب لباس نداره و وظیفه همه س
    بنظرم تصور و تفکر آدما درباره هرچیزی روی قضاوتاشون تاثیر میذاره و اگر مثلا همون تذکری یا توصیه ای ک ی آخوند میگه رو پایینش بنویسن گابریل گارسیا مارکز همه با به به و چه چه میخوننش ولی آخوند بگه میگن تو برو خودتو بساز بهشت و جهنم ما بتوچه!
    ینی میگم وقتی دید ملت منفیه همه حرفا رو از روی خصومت و خودبرتربینی میشنون و برعکس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب