میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

مع الاسف !

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

بدین صورت به استقبال تابستان میرویم که هنوز امتحانات آغاز نشده و در حین درس خواندن به این فکر میکنیم که امتحان همیشه هست ولی جام جهانی هر چهار سال یه باره سپس با حرکتی زیبا کتابی را به گوشه ای ارسال کرده و فوتبال میبینیم .

همیشه این فکرو داریم که ای کاش معماری میخوندیمو و تنها نگرانیمون این بود نکنه برای امتحان فردا مداد رنگیامونو یادمون بره مع الاسف همش به فکر اینیم که فیزیک سه رو امتحان دادیم فیزیک چهارو چه کنیم ! 

فلذا فعلا سوییس ، صربستان میبینیم با پیش بینی اشتباه (:

  • میم حا

نظرات (۷)

دقیقا وضع منم همینه :/
پاسخ:
}:
  • امیرحسین حقانی
  • چشم به هم بزنی تمومه...
    دانشگاه هر یک روزش، یکسال و هر یک سالش، یک روزه!
    پاسخ:
    برا ما که همش عادیه 
    پیش‌بینیتون چه بود مگر؟ :))

    معماری :| فقط تو بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۲ سالگی شیفته‌ش بودم :|

    امان از فیزیک‌...امان =)
    پاسخ:
    دو هیچ سوییس 

    |:
    امان }:
    نزدیک بودا :دی
    پاسخ:
    اره جای اون گربه رو گرفتم |:
    نصف امتحانا رو به خاطر جام جهانی افتادیم!!
    نقشه استعماره
    پاسخ:
    مرگ بر ...
  • آقای مُرَّدَد
  • من نمیدونم تو مملکتی که همه چی به بعد موکول میشه، چرا امتحانها با سماجت تمام سر جای خود باقی ماندند. الله و اعلم
    پاسخ:
    میگم پیگیری کنن به بعد موکول شه
  • آسـوکـآ آآ
  • منم میگم کاش معماری خونده بودم و هی کاردستی درست میکردم جای خوندن این همه ریاضیات
    پاسخ:
    والا با این کتاباشون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب