میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

داستان یک سقوط ...

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ب.ظ

امروز ایلان ماسک ، مدیر ثروتمند و متفکر اسپیس ایکس ، تسلا و... یه موشک فالکون هوی به فضا فرستاد که سه قسمت بود ، قرار بر این بوده که دو قسمت سالم به زمین برگرده  و یک قسمت دیگه هم بعد از قرار دادن یک دستگاه خودروی تسلای آلبالویی در مدار مریخ به زمین برگرده ، جدا از اینکه با پول و مغز هرکاری دوست داری میتونی بکنی یاد یه چیزایی افتادم ، سال هشتاد و شیش امید به فضا رفت قبل از اون هم داشتیم سال هفتاد و پنج ، سال پنجاه و پنج ولی از سال هشتاد و شیش جدی تر شد. امید داشتیم ، کاوشگر یه که موجود رنده به فضا برد ، گاوشگر چهار که کپسول زیستی داشت و ... رسید به سال نود و یک بهمن ماه ، به میمون رو له فضا فرستادیم بیست دقیقه بعد سالم به زمین برگشت .

سال یکهزار و سیصد و نود و دو شروع شد ، دولت تدبیر و امید قرار همه چی گلستون بشه ولی .... ، کدخدا دیگه نمیزاشت ما پرتاب کنیم ، چون اگه پرتاب میکردیم برجام تهدید میشد و اونموقع  ما دیگه حتی آب هم نداشتیم بخوریم .

ما همه کار میتونیم بکنیم اگه چشممون به دستای خودمون باشه و به دستای کد خدا نگاه نکنیم .

اینجوری بود که امید ما سقوط کرد ...

  • میم حا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب