میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

دیوار نویسی ...

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

ساعت از بیست و سه و سی دقیقه روز یازدهم بهمن هزار و سیصد و نود و شیش گذشته ، من بازم دارم به چیزایی که فک میکنم که گذشته ، دارم به اون کتابهایی که باید میخوندم و نخوندم فک میکنم ، به فیلم هایی که باید میدیدم و ندیدم ، به زندگی که باید خیلی بهتر میشد و نشد فکر میکنم 

همیشه به فکر رسیدن به قله ای بودم که بهش برسم و اونموقع اونجوری که دلم میخواد زندگی کنم ، انقد به فکر رسیدن به قله بودم که به زیبایی های مسیر توجه نکردم حتی به دشواری هاشم فک نکردم به همین خاطر اینجوری شد، 

کاش میشد این زندگی سیریش رو رها کرد و رفت ... 

چقد راحت میشد زندگی اگه قله ای نبود !  


پی نوشت : از کسایی که نتونستم رمز پست دیشب رو بهشون بدم معذرت میخوام ، یه چیزایی هست که نمیشه همه بخونن ، چیز مهمی هم نبود فقط سیزده دلیل بود برای اینکه ...
  • میم حا

نظرات (۲)

بنظرم زندگی از اولش هم قله نداشته ونداره اون توهم ماهاست ...وافسوس.. لحظه هایی که بدون اینکه بفهمیم  گذشت وما تو فکرفتح قله خیالمون بودیم...
زندگی دیگه.. نه ما ول کنیم نه اون ..پس تاتهش میریم مبینیم تهش هم اون چیزی  نبود که تصورش میکردیم
(امشب عجب دل پری داشتم :))
پاسخ:
اگه قله نداشته باشه که زندگی بی معنا میشه 
از ما پر تر ؟
کاش میشد رها کرد و رفت...
پاسخ:
کاش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب