میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

اینجا برای از تو نوشتن vpn کم است ...

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ

آقای محترم مسئول گرامی پس فردا من مشروط بشم شما جوابگویی ؟

جزوه ، کتاب همه چیزمون تو اون لامصبه ، فیلتر کردی چیزی نگفتیم ، سرعت رو کم کردی بازم چیزی نگفتیم ، دیگه چرا این لامصبارو میبندی تا نشه اون لامصب رو باز کرد ، شیش تا لامصب نصب کردیم امنیتمون رفته رو هوا بازم باز نمیشه ! 

الان وضع جنگ رسانه ایه بعد دسترسی داخلی ها رو به نت کم میکنی که اون آل سقوطی ها هرچی بخوان تو توییتر بگن ؟ خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان ...

یه خدا قوت هم میگیم به اون مدیران عزیز ریحون ، دیجی کالا ، بامیلو و ... تا دیدن وضع اینجوری شده رقتن تبلیغات اول لامصبا رو خریدن ، خسته نباشی هموطن (:

یه عرض خسته نباشیدم داریم خدمت اون عزیزی که خواست انقلاب کنه ولی الان انقلاب اونو به راه راست هدایت کرده و نشسته تو خونه داره فکر میکنه چجوری دین و زندگیش رو پاس کنه ، خسته نباشی انقلابی (:

یه خسته نباشیدم میگیم به نیروی دریایی سپاه که از طریق دریا شهر ایذه رو به آغوش وطن برگردوندن ، فدات شم سپاهی جان (: (لینک)

یه سلام دیگه هم میدیم خدمت اون تریامپی که اومده میگه مردم ایران گرستن ، شما اول بزار شلوار نیروهای ویزه دریاییت خشک بشه بعد افاضات کن (:

و در آخر اینکه خاک بر سر من که تو کشور نشستم و مردم منطقه دارن از رهبرم پشتیبانی میکنن #انا_مع_الولایه_الفقیه ، و کاش من بمیرم اگه روزی رهبرم بگه أین عمار !!!!


  • میم حا

نظرات (۴)

لامصب خوب دارم نمی‌خواید؟😂

  • خانم لبخند
  • سرعت نت رو به قدری کم کردن که هیچ لامصبی خوب جواب نمیده. 
    جواب بده هم حجم میخوره فله ای.
  • کوالای پیر
  • حالا موقع امتحانا چه وضعشه میذاشتن یه ماه دیگه انقلابشونو  -_-
    من با جزوه مشروطم حالا که اصلا هیچی برای خوندن ندارم که... :/

    +مامانبزرگم همش دعا وصلوات میفرسته تا تلگرام که هیچی اینترنت کلا قطع بشه برای همیشه :|
    فکرکنم همش زیرسر خودشه
    لامصب های ماکه داره جواب میده:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب