میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

بادمجان ...

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ

بادمجان یکی از صیفی جاتیه که طرفدار زیادی داره ، ولی این صیفی پر طرفدار هیچ ارزش غذایی نداره و فقط برای سر کار گذاشتن معده خوبه.

خیلی از آدمای اطراف ما هم مثل بادمجونن خیلی از اونا خوشمون میاد و از بودن کنارشون لذت میبریم ولی غافل از اینکه هیچ ارزشی برای ما ندارن و فقط مارو سرگرم میکنن و سرکار میزارن .

سعی کنیم تو زندگی از آدمای بادمجونی انتخاب نکنیم !


پ.ن : به شخصه نه از بادمجون خوشم میاد نه چیزایی دیگه که شبیه اونن !

  • میم حا

نظرات (۳)

  • مریــــ ـــــم
  • من چون خودم بنظر میاد ادم بادمجونی باشم همه ی دوستامم بادمجونی هستن
    :|

    وایییییی من حساسیت دارم به بادمجون به طوری که دیدن اسمشم باعث خارش دهان و گلوم تا مری و معده میشه:/
    بدبختی اونه که همه ی کسایی که جزو اقوام حساب میشن و خواه و ناخواه باهاشون در ارتباطی بادمجون باشن:/
  • علی ابن الرضا
  • خاصیت نداره؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب