میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

حکایت ها دارد ...

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

یه عکس به دیوار اتاق بود ...

زائرای ایرانی که تو خونش مهمون بودن ازش پرسیدن این عکس کیه ؟

گفت : شوهرمه ، توی جنگ با ایران شهید شده !

گفت صدام مجبورشون کرده بجنگن ... حالا میخوام به زائرای ایرانی خدمت کنم تا ثوابش برسه به روح شوهرم .


شبکه افق

حکایت ها دارد #اربعین



من یه چیزی خوندم ، عربستان و کویت ایران رو تهدید کردن ،
اولا ما هیچ ما نگاه
دوما تو روز شهادت سردار طهرانی مقدم توجهشون رو جلب کنیم به شهاب سه تولید سال 77 الان سال نود و شیش یعنی بیست سال پیشرفت (:
  • میم حا

نظرات (۲)

واقعا اربعین حکایت ها دارد.
چه حکایت زیبایی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب