میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

مهندس !

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ب.ظ

هیچ وقت نتونستم کلمه مهندسی رو که روی یه سری آدما میزارن هضم کنم ، یکی از بزرگترین افتخارات زندگیم هم همینه که مهندس نامیده نمیشم .

مهندس یعنی کسی که با تلاشش ، یک عملیات ، مفهوم و عملی رو ایجاد و مدیریت میکنه ! یعنی خودش ایده ایجاد میکنه یا بر اساس ایده های دیگه راه حل میده ، به این آدم میشه مهندس گفت نه کسی که از پیام نور دوقوز آباد با معدل دوازده مدرک گرفته و انتظار شغل توی بهترین جاها رو داره ! به خارجیا اینو بگی که یسری تو ایران اینجورین مطمئنن ازت تست مخدری چیزی میگیرن . 

خلاصه روز مهندس ! مبارک .

  • میم حا

نظرات (۵)

  • علی ابن الرضا
  • مبارک باشه...خداییش بعضی ها هم حقشونه و تخصص لازم رو دارن
    اما خدا رو شکر جامعه ما هشتاد میلیون دکتر هشتاد میلیون مهندس هشتاد میلیون روانشناس و نود میلیون سیاستمدار و ....زیاد داره..
    پاسخ:
    بله همینطوره
    مبارکشون والاع:)))
    ما که بخیل نیستیم...
    فقط با اوضاع الان یه روزم باید بذارن واسه کنکوریا خووووو...
    پاسخ:
    روز میمون و مبارک آزمون متعلق به کنکوریا
    این روزها که همه مهندسن

    روز مهندس تبریک
    مبارکمون باشه
    من مهندس نیستم ولی مهند ها رو دوس دارم
    خسته نباشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب