میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

آرامِ آرام

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ق.ظ
بچگیام آروم و گوشه گیر بودم، جایی میرفتم مهمونی ساکت یه گوشه می‌نشستم وبه بازی کردن بقیه نگاه میکردم و منتظر بودم یکی از بچه ها بگه که باهاشون بازی کنم یا اینکه مامانم اجازه بده تا برم و باهاشون بازی کنم ، اما بیشتر وقتا این اتفاق نمی افتاد و بچه و مامانم اینقد سرگرم صحبت و بازی بودن که من رو یادشون میرفت. این بود که همیشه تو حسرت اون لحظه بودم حتی اگه جایی دیگه هم بازی می‌کردم بازم فکرم تو موقعیت قبلی بود و حسرت میخوردم. الان که بزرگ شدم هم هنوز همون بچه آرومم که از دور داره به اون نگاه میکنه، دستاشو میگیره و تو رویاهاش باهاش سفر میکنه
من الان اون بچه آروم و گوشه گیرم که تو اونو توی پیرهن چارخونه ی مردونه تصور میکنه و نمیتونه دوست داشتنشو فریاد بزنه و حسرت میخوره که چرا فقط میتونه از دور اونو نگاه کنه. 

  • میم حا

نظرات (۸)

  • میرزا مهدی
  • سلام ثابت شده همه ی خُلقیات و رفتارهای انسانها ریشه در کودکی داره...
    پاسخ:
    بله (:
  • قاسم صفایی نژاد
  • فریاد نزن. یه مدل دیگه بگو. دیر نشه
    پاسخ:
    آروم صدامون نمیرسه
    :(
    پاسخ:
    (:
    دیر نشه فقط!
    پاسخ:
    میشه
    منم به قدری زلزله تشریف داشتم بیچاره مامانم هرجا میرفتیم با اعصاب خط خطی برمیگشت خونه ! 😐😑 کلا منتظر کسی نبودم خودم استارت رو میزدم ! :/

    تبریک میگم وبسایت خیلی جالب و بروزی داری، دستت درد نکنه

    لطفا اگر هم که وفت داشتی به وبلاگ منم سر بزنید ممنون میشم

    سلام و باران :)

    من هم همین مدلی بودم. و حتی یادمه مامانم از این حجم خجالتی و کنج نشینی بودنم بی‌زار شده بود و گاهی یه سرکوفتایی هم می‌زد. ولی من شخصیت و خمیر مایه‌ی وجودیم رو با تنها طلبی و کنج‌نشینی سرشتن. به شدت درونگرا و تنها طلب و حالا هم اگرچه وقتی به ناچار در جمعی باشم شاید بتونم با آدما راحت ارتباط بگیرم ولی همون دختر تنها طلب جمع گریزیم که بودم.
    .
    ولی به قول اقای صفائی‌نژاد شاید بتونید یک راه دیگه‌ای پیدا کنید.
  • دانلود موزیک ترکی
  • هی دنیا خاک توسرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب