میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

بیست و چهارمین بیست و ششم دی ماه

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ
سلام
تو چندروزی که گذشت همه جا سیاه بود استوری، پست، کامنت، جنگ بود و کشتار و شیون
دلتنگ اتفاقاتی بودم که دلخوشی از اونا ندارم مثل استوری گذاشتن از رانندگی، عکس گذاشتن از غذا ، برای روزمرگی هایی که شاید به اشتراک گذاشتن اونا برای کا اصلا مهم نباشه. دیدم که گاهی دیدن چیزایی که حتی ازشون بدت میاد میتونه چقد جذاب تر از اخباری باشه که میشنوی.
آرزویی ندارم دیگه جز اینکه مثل اولین بیست و ششم دی ماه برف بیاد، که مثل اون روزا که به من گفتن به هرکی که تازه به دنیا میاد بگن برفی. 
دلمون رو سفید کن، سیاهی مارو اذیت میکنه...
به وقت بیست و چهارمین بیست و ششم دی ماه یک هزار و سیصد و نود وهشت 
  • میم حا

نظرات (۱۰)

سلام

تولدتون مبارک

روز تولد من برف بارید..ماشینم تو راه موند..یخ کردم...:)

پاسخ:
سلام
مچکرم
به دنیا اومدین ماشین داشتین شما؟ (((:
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • با تاخیر مبارک باشه تولدتون :)

    امیدوارم آرزوهاتون برآورده بشه. :)

    پاسخ:
    ممنون
    ان شاالله برآورده شدن آرزوهای همه 
  • محم حامد
  • شاید برای اینکه همه جا سیاه نباشه لازم نیست که برف بیاد!

    لازمه ما به سیاهی بگیم سفیدی!

    و سفیدی ما رو خوش حال کنه!

     

     

    ایشلا بیشتر از سن‌تون رشد کنید...

     

    پاسخ:
    ان شاالله با دعای شما 
  • میرزا مهدی
  • سلام همیشه دلشاد باشید. عمرتون دراز و با عزت.

    پاسخ:
    ممنون میرزا

    آیا شما همان میرزای سابق هستید؟ 

    تولدتون مبارک :)

    پاسخ:
    مرسی خانم معلم (:
  • میرزا مهدی
  • دوست عزیز نمیدونم منظورتون از میرزای سابق کیه. من پیش از این اسم وبلاگم"زرد" بود/.  شما رو که از سال 96 فکر کنم میخونم. ولی خوب شاید نظراتم به تعداد انگشتان دستم هم نرسه...:))

    یه دوست خیلی خوب هم داشتم به اسم میرزا... که این آدرسشه

     

    http://harimekhososi.blog.ir/

  • آموزش فروشندگی طلا و جواهر
  • نمیدونم چرا از زمستان خوشم نمیاد 

  • الناز نوبخت
  • اخی تولدتون مبارک

  • سامان رضوانی
  • با تاخیر تولدتون مبارک

    تولدتون جلو جلو مبارک

     

    <html>
    <body>

    <p>این سایت به من خیلی کمک کرده</p>

    <blockquote cite="http://www.pouyavision.com">
    <a href="https://pouyavision.com/product/socralose/">درباره سوکرآلوز</a>
    </blockquote>

    </body>
    </html>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب