میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

لایو لوکیشن |:

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

صبح رفتم دانشگاه ، پدر گرامی زنگ زده میگه کجایی گفتم دانشگاه 

گفت تو تو روزای عادی هم که دانشگاه نمیری چطوری پنجشنبه رفتی ؟ 

هرچی گفتم دانشگام قبول نکرد آخرش یه لایو لوکیشن فرستادیم برای تلگرام خواهر گرام نشونش داده تا قبول کرده بنده دانشگاهم |: 

حالا خوبه پیشرفت تکنولوزی تو این یه مورد به کار اومد ولی مدیر تلگرام جان |: نکن برادر من نکن خوب نیست این کارا ،بعضی وقتا یسری نباید بدونن کجایی یه مدرک معتبر میخوان که بدونن کجایی چی بهتر از لایو لوکیشن |:

بعد آمار میدن طلاق زیاد شده ، خب چه کاریه فیلتر کنین بره پی کارش |:

  • میم حا

نظرات (۶)

  • خانم لبخند
  • :)))
    تلگرام قابلیت نمایش لوکیشن گذاشته مگه؟
    من بی خبرم :|
    پاسخ:
    اره بدبختی جدید آورده
    عجب :)))

    خدا حفظ کنه پدرتون رو :)
    پاسخ:
    (:

    ممنون ،
    و همچنین عزیزان شمارو
  • آقای دیوار نویس
  • :)) احسنت به تکنولوژی 
    پاسخ:
    (:
    اگه لایو لوکیشن نبود چطوری به پدرت ثابت میکردی کجایی خخخ
    پاسخ:
    یه جاهایی خوبه یه جاهایی نه
    هموووووووووون...
    اینا چیه میذارین خوووووووو...ولیییی خوبه که:)
    بعد اون ضایع شدگانیم و عکس پروفایل اینم از خوبی تکنولوژی:) ثابت شد در امری شگفت برای پدر شما دانشگاهید خخخخ
    پاسخ:
    بله بالاخره یه جایی تکنولوزی بدرد خورد (:
  • خانم لبخند
  • بعد یه سوالی، واسه این امکان باید تلگرام هر دو طرف آپدیت باشه یا فقط آپدیت تلگرام کسی که میخواد متوجه لوکیشن بشه کافیه؟
    پاسخ:
    اونو نمیدونم دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب