میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

محکم مثل سایه ها ...

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

من و سایه ام از کودکی تا نوجوانی با هم بودیم ...

در کنار هم در تمام لحظات ، دور بودیم از هم ولی خیلی نزدیک ، سایه ام رویایی بود ... از آن رویاهای دست نیافتنی ... در دست من بود ولی دست نیافتنی 

زمان گذشت من و سایه ام به جوانی رسیدیم بازهم دور بودیم اما اینبار واقعا دور ..


|


ماهی زنجیری آب است ، و من زنجیری رنج

سایه را بر تو افکندم تا بت من شوی

نزدیک تو می آیم ، بوی بیابان می شنوم: به تو می رسم ، تنها می شوم

مرا راهی از تو بدر نیست

زمین باران را صدا می زند ، من تو را

سهراب سپهری


|


شاید ادامه دار !


  • میم حا

نظرات (۱۲)

اون اولیه منظورش چیه؟!
یعنی آدم که بزرگ شه دیدگاهش سرد و خشک می‌شه؟!

اگه اینه که خیلی شبیهِ دیالوگای شازده کوچولو شد... :)
پاسخ:
من سرماخوردم زیاد نمیفهمم 
میشه واضح تر بگین |:
کدوم اولی 
خب دعای شفا دارم اول! :)

بعدشم منظورم اینه:

من و سایه ام از کودکی تا نوجوانی با هم بودیم ...

در کنار هم در تمام لحظات ، دور بودیم از هم ولی خیلی نزدیک ، سایه ام رویایی بود ... از آن رویاهای دست نیافتنی ... در دست من بود ولی دست نیافتنی 

زمان گذشت من و سایه ام به جوانی رسیدیم بازهم دور بودیم اما اینبار واقعا دور ..

:|

پاسخ:
انشالله خدا همه رو شفا بده ! 

شاید آدما اونجوری که شما بگین بشن ولی بعضی وقتا اونجوری نیست یسری شرایط باعث میشه ادم از یه چیزایی دور بشه مثل همین سایه که گفتم 
ادامشو اگ نوشتم واضح تر میگم (:
  • ماهی کوچولو
  • اول کامنت ها رو خوندم اونم اول کامنت دوم رو خوندم یه آن رفتم تو شوک که مگه چی نوشتین که به عقل تون شک کردن و براتون دعای شفا کردن!
    ذهن تا این حد منحرف :/
    پاسخ:
    نوشته دعای شفا دارم ! ننوشته عقلت کمه که (((: 

    محرم نزدیکه و درهای توبه باز اصلاح کنید خودتان را ((((((:
  • ماهی کوچولو
  • من به شوخی زیاد به دوستام میگم خدا شفات بده کنایه از خدا بهت عقل و شعور بده گفتم شاید ایشونم اونجوری گفتن :/
    پاسخ:
    بله بله 
    این یه مورد در این رابطه نبوده فک کنم موردای دیگه رو نمیدونم 
    جدا از این کامنتها
    عالی بود
    پاسخ:
    (:
    :)
    عالی🙂🙂🙂
    پاسخ:
    (:
    این سایه های نوشته شما من رو یاد یه نفرمیندازه که اونم تو کودکی ونوجوونی بود ..الانم هست ولی خیلی دوررررر...

    چه خوب اگه ادامه دار باشه:)
    پاسخ:
    امیدوارم سایتون دوباره نزدیک بشه (:

    (:
    نمی‌دونستم خودتون نوشتید! :)
    پاسخ:
    از من بعیده این کارا ؟
    الان دیگه نه! :))))))))
    پاسخ:
    قبلا بعید بوده یعنی |:
    چه خوب هم نکته رو گرفتید! :|

    بازش کنم؟! :دی
    پاسخ:
    منظورتون کامنت خودم بود ؟؟!

    نظر ، آقایون ، شیب ، بام ؟  ||:
    نه چیزی نشده حالا...آدم سرما بخوره یه کم بی‌حوصله می‌شه. 

    نه نگفتم...خب بعید بود چون احساسی بود و پرمفهوم.
    قبلا سیاسی و فلسفی و اجتماعی از شما دیده بودیم.
    همین...الان دیگه بعید نیست! :)
    پاسخ:
    (:

    (:
    عالیییییییی بود...
    این سایه خلییییییییی خوب چیزیه ها:)
    پاسخ:
    (:
    خیلی (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب