میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید
میخکوب مزدگان !

میخکوب مزدگان !

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ

دوتا فیلم تو این چند روز دیدم که آدم رو میخکوب میکنه 

یکیش میان ستاره ای ! که آدم رو کاملا میخکوب میکنه پای اتفاقاتش و یه دو ساعت دلهره آوری برای آدم رقم میزنه !

بعضی از اتفاقاتش از نظر فیزیکی فعلا امکان پذیر نیست ! اما همونجوری که تو فیلم میگه آیندگان میتونن به همه چیز دست پیدا کنن ! 

و اینکه فیلم بیشتر از اینکه به موضوعات تخیلی بپردازه به عشق و ایمان و امید نگاه میکنه 

خلاصه پیشنهاد میشه این فیلم نولان رو ببینید !


فیلم دوم( بیگانه؛ پیمان ) تقریبا یه کپی از فیلم لایف بود ...اگه لایف رو دوست داشتین اینم دوست خواهید داشت...

  • میم حا

نظرات (۹)

  • سایت تفریحی چفچفک
  • ندیدم ..دان کنم برای تماشا
    پاسخ:
    امیدوارم خوشتون بیاد !
    بیگانه که محشره
    پاسخ:
    :)))
    ممنون از معرفیتون:)

    پاسخ:
    خواهش میکنم (:
    حتما نگاه میکنم مرسی از معرفی... :)
    پاسخ:
    خواهش 
    امیدوارم خوشتون بیاد (:
  • 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
  • نولان رو که کلن عاشقم . ولی دومی رو ندیدم چه ژانریه؟
    پاسخ:
    (:
    علمی تخیلی ترسناک!
    گفته‌بودم life رو دیدم؟! ((((((:
    و الان موندم چطور ابرازِ هیجان کنم! کیبورد خیلی آدم رو محدود می‌کنه...
    فقط بدونید ده دقیقه‌ی آخرِ فیلم فکِ من ده سانت باز شده بود. و لحظه‌ی آخر فیلم که اصن فکم جر خورد! (:
    ممنون از شما ^_^
    البته شبش خوابِ کالوین رو دیدم! (:
    پاسخ:
    نه نگفته بودین! |:
    اصن تزریق آدرنالین خالصه این فیلم (:
    امیدوارم دوباره به خوابتون بیاد ((:
    ممنون بابت معرفی:)

    پاسخ:
    خواهش میکنم (:
    این فیلم را دیدم ، بعد از تمام شدنش حس جالبی نداشتم .
    نفرین نکنید حالا! :|
    به خوابِ خودتون بیاد. :|

    طرفای ما به خوابِ من می‌گن: تَپ تَپو... یعنی کابوسی که باعث می‌شه توی خواب، گاهی عکس‌العمل نشون بدی.
    حالا فک کنید کالوین باعثِ تپ تپوی من شده! :| 
    عکس‌العملم... :|
    پاسخ:
    من هر فیلمی رو دوست داشته باشم چند بار میبینم به طوری که کاملا حفظ میشم ولی این رو همون یه بار دیدم دیگه جرئت نکردم سمتش برم |:

    کلوین همیشه بد نبودا یه جاهایی هم ساکت و آروم بود ولی بعد از سکوتش خیلی ترسناک میشد 
    حق دارین خوابشو دیدین |: 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب