میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

یکسالگی (:

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ

از اینجا تا اینجا یکسال گذشت !


حدودا چهار ماه غیر فعال بود میم حا 

ولی یکساله شده 

پر بازدید ترین پست میم حا : بیشعور نباشیم (:

بهترین مطلب میم حا از نظر خودم : دختر


میم حا شخصیت من بود در قالبی دیگه ! باید فک کنم راجع به ادامه دادن این اسم ... شاید باید تغییر کنه !

تو این یک سال خیلی بلاگ هارو بیشتر میخوندم که خواست معرفی کنم ولی بعدش پشیمون شدم ...

ولی فهمیدم آدما شاید اون چیزی نباشن که تو نوشته هاشون نشون میدن ... همیشه سعی کردم خودم باشم ... شاید بودم شایدم نبودم (:

  • میم حا

نظرات (۱۵)

مبارکه یکسالگی وبتون:)
موفق باشید...
پاسخ:
سپاس (:
مبارکه :) 
پاسخ:
(:
باید اعتراف کنم از بین تمامی قالب های بیان ! قالب شیک و مرتب میم حا رو خیلی دوست دارم:))
و همینطور نوشته هات رو..
یکسالگی میم حا ی مجازی مبارک:)
پاسخ:
سپاس از شما (:
  • سایت تفریحی چفچفک
  • مبارکه
    پاسخ:
    (:
    ایشالا دو سالگی
    پاسخ:
    ((:
    یکسالگیش مبارک باشه :)
    پاسخ:
    سپاس (:
    :)
    پاسخ:
    (:
    تبریک 1
    مبارکه
    + پس شیرینی تولد  کو ؟ :/
    پاسخ:
    (:
    خونمون |:
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • تبریک و از این صوبتا:)
    پاسخ:
    ممنون و از این چیزا (:
    تبریک عرض می‌کنم! :)
    پاسخ:
    سپاس گزارم (:
    تبریک...صدساله بشه انشاالله
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون (:
    :)
    تبریک
    پاسخ:
    (:
  • قاسم صفایی نژاد
  • مبارکه. موفق باشید
    پاسخ:
    (:
    با تاخیر زیاد تبریک میگم!
    پاسخ:
    ممنون (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب