میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

ضایع شدگانیم |:

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

آقا ما داشتیم با یکی چت میکردیم یکی دیگه پیام داد سلام گفتم ولش کن کی حوصله اینو داره جوابشو بده (طرف خیلی سیریشه یکسره سوال میپرسه ) به چت ادامه دادیم با اون یکی و این یکی هی داشت پیام میداد ! 

در این حین من عکس پروفایل رو عوض کردم بعد از پنج دیقه اون سیریشه پیام داد حداقل نمیخوای جواب بدی جوری رفتار کن که انگار آفلاینی چرا پروفایلتو عوض میکنی ...

اونجا بود که دنیا جلوی چشمانمان سیاهی رفت و بسی ضایع گشتیم |:


گفتم یه یادآوری کنم شما هم حواستون باشه نخواستین جواب کسی رو بدین این سوتی رو ندین 

و من الله توفیق!

  • میم حا

نظرات (۱۲)

دمش گرم.
پاسخ:
|||:
خخخخخخ
پاسخ:
|:
خخخخخخخخخخ
چه بد ضایع گشتندی
تا عبرت برای آیندگان شدندی
پاسخ:
|:
:|
|:
وایییی چه سوتیه گنده ای...
مرسییی بابت یادآوریتون:)
پاسخ:
|:
خواهش |:
  • 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
  • من همیشه حواسم هس از بس که سوتی دادم :))
    پاسخ:
    (:
    |:
    حالا من یه بار داشتم چت میکرد بعد همون سیریشه دید جوابشو ندادی اومد سراغ من.... منم حوصلشو نداشتم فقط نفهمیدم از کی و کجا شد که هرچی  مینوشتم برای اون ارسال میشد. هی میگفت چی میگی؟ من هی ادامه میدادم. سیریشه هی میگفت من نمفهمم درمورد چی حرف میزنی با کی داشتی چت میکردی؟ ... یهو به خودم اومدم دیدم ای دل غافل


    هیچی دیگه چاره ای نداشتم رفتم رو یه برج خودمو پرت کردم پایین. 
    پاسخ:
    بیا با هم خودکشی کنیم میرزا |:
    عه! :|
    گناه دارید که.! :|
    پاسخ:
    |:
    خیلی ):
    وای خدا اون روزو برای هیچ کس نیاره :/
    پاسخ:
    الهی آمین |:
    من تو سوابق درخشانم پرهس ازاین سوتی ها....
    دیگه خودم با سوتی های خودم میخندم.....زدم فاز بیخیالی
    تلگرام با اون همه روش پنهان شدن،حالا چرا پروفایل!

    ممنون از یادآوریت
    این اتفاق دقیقا همین دیروز واسه منم افتاد!
    پی ام سه نفرو سین نکرده بودم عکسو که عوض کردم مچمو گرفتن :|
  • سایت تفریحی چفچفک
  • وایییی چه سوتیه ی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب