میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

کامنت طلب نکرده همیشه خوب نیست |:

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ

این مطلب برای یک یا چند نفره که ناشناس کامنت میدن پس اگه شما ناشناس نیستین میتونین نخونین !

طرف نوشته پیش خودت فک کردی کی هستی ، چه آدمی هستی که جواب کامنت ها بقیه رو با غرور میدی و رسمی حرف میزنی ! 

من از همین تریبون یه ایشون میگم من کسی نیستم در واقع هیچ کی نیستم یه آدم معمولی ام که داره مینویسه و جواب میده هیچ غرور و خود بزرگ بینی هم نیست که رسمی جواب میدم فقط یاد گرفتم ادب رو رعایت کنم من با صمیمی ترین رفیقم هم رسمی حرف میزنم بیشتر وقتا بقیه هم از این قاعده جدا نیستن آقا یا خانم ناشناس ...


حالا این یه بحث بود بحث دیگه حرفهایی که درباره مطالب زده میشه که زیاده و خارج از حوصله خودم حتی ولی وقتی من چیزی رو مینویسم نظر شخصی خودمه ... ربطی به نظر شما نداره! وقتی یه پست از صدای خودم میزارم به جز یه مورد تو بقیش گفتم اگه یدونه شنیدین اینو نشنوین مثل بقیس |: دیگه من گفتم اولش پس مسئول به فنا رفتن حجم شما نیستم |:

یه قضیه دیگم سر این مطلبه ... تنها نیت من تو این کار کمک به بقیه بود ... نه اون چیزی که یه نفر نوشت که واقعا آدم ر ناراحت میکنه 


هیچ وقت تو زندگیم اینقد غر نزده بودم ... ببخشید 

و در آخر این که از همه دوستانی که طی این مدت حجمشون به فنا رفت یا با نظرات کن مخالف بودن و خوششون نیومد عذرخواهی میکنم و حلال کنن حجم اینترنتشون رو خراب کردم ...


آدم گاهی به این نتیجه میرسه که دیگه نباید بنویسه !

  • میم حا

نظرات (۵)

خود همین پست مودب بودن شما رو ثابت می کنه :)
حرف و حدیث همیشه هست؛ بنویسید همیشه :)
پاسخ:
ممنون (:
  • ماهی کوچولو
  • من دیسلایک زدم واسه خط آخر
    ننوشتن نداریم
    کسی خوشش نمیاد از شما و وب شما نخونه اسلحه که رو شقیقه اش نیست 
    پاسخ:
    ممنون از شما (:
    بهله درسته ولی انگار هست |:
  • میرزا مهدی
  • :D
    پاسخ:
    :D
    ملت چه بیکارن! :|
    خودتونو به خاطر اونا اذیت نکنید! :)
    حیفِ ستاره‌ی وبتون به خاطر همچین آدمایی روشن شه. :|

    اون خطِ آخرتونو همزاد پنداری می کنم...ولی بنویسید! :)
    پاسخ:
    خیلی |:
    (:
    |:

    ((:
    :((

    کامنت نیلی + کامنت خانم الف
    پاسخ:
    ((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب