میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

برو کار کن (: [۲]

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

عاغا ما چند وقت پیش این پست رو گذاشتیم گفتیم کار نیست ...

الان اگه خدا بخواد و با وجود بند پ داره جور میشه (: 

کار سختی شاید باشه ولی برای دست آدم تو جیب خودش بودن خوبه ((:


حالا بحث کار تموم شد ...

یه بحث دارم با خواهران گرامی ... چرا به کسی که داداشتون نیست میگین داداش ... اگه اون طرف به شما بگه خواهر مشکلی نیست ولی مشکل اینه شاید ما شمارو خواهر خودمون ندونیم ... وقتی ما به یکی میگم ____ خانم یعنی نمیخوایم به ما بگی داداش ... حالا شاید تو بچگی من به شما گفته باشم آبجی ولی الان فرق میکنه دیگه ... نکنین این کارو با ما دیگه ... بفهمین دیگه 

عذاب آوره واقعا ...


اینروزا بحث درس و بحث زیاد شده و منم مستثنی نیستم ... شمام نباشین 

نچسبین به این بلاگ بیس چار ساعته ... انسان باشیم ... ایمان تقوا عمل صالح هم فراموش نشه (: ... دلیلی نداره زیاد تو بلاگ باشین یا باشم میشه زمانشو کمتر کرد ولی به همه جاش رسید (:


دیگه حرفی نیس شبتون بخیر (:

  • میم حا

نظرات (۸)

خدا رو شکر.
ان شاءالله به سلامتی و اتفاقای خوب باشه براتون.
پاسخ:
ممنون 
با دعاهای شما (:
حرف دلمو زدی :)
پاسخ:
(:
کار خوبه. حتی سختش.
پاسخ:
بله بله 
صد در صد 
منم با این آبجی و داداش گفتا مشکل دارم.

پاسخ:
(:
به به کار پیدا کردنتون مبارک.
الان اینو متوجه نمیشم شاید مثلا به یه دختری بگید خواهر اون شما رو عین داداشش ندونه تکلیف اون چیه؟ دوتاش فرقی ندارن به نظرم:)
یاعلی
پاسخ:
سپاس (:
آدم باید خودش بفهمه طرف مقابلش راضیه اینجوری یا نه (:
درسته هرجوریش فرق نداره(:
یا علی
فکر کنم لینکِ پست اشتباه عست! :D

در موردِ داداش و اینا گفتن...شاید دختر خانوم قصدِ حفظِ غرور و شاید قصدِ دوری داشته باشه. و یا کلا این واژه توی دهنش افتاده. شما هم سعی کنید همچنان غرورتون رو حفظ کنید. 

درس و مشق؟! شدیدا استرسشو دارم! :)

کار پیدا کردنتونم کوفتتون شه! :)

+ وراجی کردنم رو ببخشید! :D
پاسخ:
بله بله اشتباه بود عست |: مرسی از تذکر (:

ما غرورمان را حفظ مینماییم ولی غرورمان جریحه دار می شود |: خو وقتی من به کسی نمیگم خواهر یعنی نمیخوام اونم بگه داداش دیگه |: 

چیزی نیس یه ماه مونده بعدش نه ماه یکم سخته |: یکم فقط استرس نداره که 

مرسی ایشالله یه روزم کوفت شما شه (:

+ خواهش میکنم ((((:


توپستاتون خوب حقایقی از مذکرها رو برملا می کنید ها...
کارهم مبارک باشه شیرینیش به بچه های بیان یادتون نره..خخ
پاسخ:
چه حقایقی O_o
گفتم خوشم نمیاد بعضیا بگن داداش این چیز بدیه!
ممنون (((: حتما (:

نهههه ...مگه من گفتم چیز بدیه .... خب مثلا من فک نمی کردم کسی مشکلی بااین داداش گفتنا داسته باشه یا مثلا درباه رنگ مو که گفتین ...(امیدوارم بد برداشت نشده باشه )
پاسخ:
منم همونجا گفتم که 
یه نظر شخصیه علاقه به رنگ و اینا 
شاید من نخوام یه نفر خواهرم باشه بخوام یه چیز دیگه باشه! 
اینا از نظر من مشکل نیست نظر شخصیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میم حا

دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
"در میان ستارگان 2014"

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب