میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

تار

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

تاری دید چیز خوبی نیست ولی اگه از زاویه ای دیگه نگاه کنیم شاید یه آپشن خیلی خوب باشه ... مثلا وقتی یکی حرف میزنه و ازش خوشت نمیاد نیگاش میکنی ولی درواقع داری نمیبینیش یا مثلا بهت میگن اون چیزی که اونجاس رو بخون میگی من نمیبینم خودت بخون 

به جز تار دیدن یه سری تاری های دیگه ه هست که خوبن مثلا یه سری حرفارو تار بشنوی ، آدمارو تار دوست داشته باشی ، تار ناراحت بشی ، از یکی تار بدت بیاد ، امیدوار و ناامید شدنت تار باشه ، تار زندگی کنی ، هیچی واضح نباشه ! 

از همه چی خیلی سرسری رد بشی ، اینجوری خیلی تار همه چی خوبه یا همه چی بد.

بیخیالی یه نوع تار دیدنه ...


پی نوشت : 

متن بالا رو نویسندش نمیدونم کیه من ویرایشش کردم فقط (: نیاین بگین کپی کردی |:

حالا اینجا به بعد رو خودم نوشتم دیگه 

میگم بعضی ها آسمان رفته گژژشان مو و ابروهاشون مشکیه ها ولی میرن رنگش میکنن ... از همه کسایی که این کارو میکنن درخواست میکنم بعدش یدونه قرص برنج هم میل کنن لطفا ، با تشکر 

خو مگه مشکی چه کم دارد از بلوند |:

درسته ما آقایون خیلی تو‌رنگا دخالت نمیکنیم و از نظر ما زرشکی و قرمز و جگری و ... ، قرمزن کلا ولی مشکی اونم واسه مو یه چیز دیگس و مشکی خوبه (:

اگر هم خواستین یه موقع عوض کنین واسه اونایی که مشکی دوست ندارن قهوه ای نکنین چون قهوه ای با مشکی زیاد فرق نداره لااقل بنفش بزنین ما بفهمیم (:


راستی قسمت جدید رادیو فانتوم هم منتشر شده از اینجا بشنوید

  • میم حا

نظرات (۷)

  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • تار زدن هم خوبه :) 
    پاسخ:
    بله بله (:
    واقعا دیدگاهِ مردا اینطوره!؟ :)))))
    پاسخ:
    دقیقا دیدگاهمون درباره چی چطوره؟
    اینو توضیح بفرمایین توضیح میفرمایم خدمتتون (:
    در موردِ رنگِ مو دیگه! :)
    توضیح بفرمایید...خوشحال می‌شم.

    +من خانوما رو می‌بینم که برای یک درجه قهوه‌ای تر شدنِ موهاشون خودشونو به در و دیوار می‌زنن...! :|
    اگه بفهمن دیدگاهِ همسراشون اینه...
    :|
    پاسخ:
    اهان 
    من مسئول سلائق همه نیستم که ،درباره یه قسمتی از جامعه آماری آقایان صحبت کردم 
    نظر همه این نیست که مشکی خوبه اما نظر من و شاید عده ای دیگه این باشه تا مشکی هس این رنگ و منگا چیه میمالین 
    +البته الان یکم فرق کرده زنها هرکاری کنن اقایون باید گوش کنن |:
    اونارو باید از خودشون و شوهراشون پرسید من نمیدونم (:

    توضیحات مناسب بود ؟
  • جعفر حبیبے
  • قهوه ای هم رنگ خداس:/
    پاسخ:
    بله بله (:
    با رنگ بنفش موافقم خخخخ
    البته نه برای مو
    پاسخ:
    ((:
    خیلیا رنگ میکنن چون آقایون اون رنگی دوست دارن:/
    اینو باید به آقایون بگید خب.

    مشکی عالیه :)
    پاسخ:
    نظر همه یکسان نیست که (:
    بله بله مشکی فوق العادس
    مناسب بود مناسب بود! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب