میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

دنیای این روزای من

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ

همیشه سخت ترین کار زندگی کردنه ...

به قول بزرگ علوی با با مدرک ، با پول، با شوهر، با این چیزها آدم خوشبخت نمی شود... باید درد زندگی را تحمل کرد ،تا از دور خوشبختی به آدم چشمک بزند.

این روزا داره با گندترین حالت ممکن میگذره ... هیچ چی سرجاش نیست 

... دلم می‌خواد یه مدتی همین‌جور بی‌خیال زندگی کنم ...


پی نوشت : چند وقت پیش یکی از دوستان تو پستش نوشته فک میکنین من جواب کامنتتو رو نمیدم آدم بیشعوری هستم (البته ایشون خیلی هم عزیزه ) الان من این فکر رو نکردم در واقع اینو بهم گفتن |: والا من آدم بیشعوری نیستم ولی چند روزیه زیاد چیزی نمیخونم اگر هم بخونم کامنت نمیذارم ، جواب کامنت هم ندادم که معذرت میخوام  از همینجام عذرخواهی میکنم از دوستی که به من گفت بیشعور (: ببخشید .... و همینطور بقیه که مطالبشون رو نخوندم (:

  • میم حا

نظرات (۵)

بعضی وقتا به بی خیالا حسودیم میشه.
حتا به شما دوست عزیز.
پاسخ:
(:
  • بهــ ــار..
  • ولی من چند وقت پیش جایی خوندم مردن و جا زدن که کار سختی نیست. زندگی کردنه که شهامت می‌خواد..
    راستم میگفت. لامصب این زندگی واسه هر کسی یه جوری سخته..
    پاسخ:
    مردن خیلی راحته که (: خیلی کارا میشه کرد که زود تموم بشه و راحت بشی
    زندگی کردن سخته خیلی کارا میکنی ولی بازم سختیا هست
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • واقعا گاهی نمیشه برای کامنتی جوابیه نوشت و نمیشه برای وبلاگی کامنت گذاشت. واقعا نمیشه . کاش دوستان درک کنن. تنت سلامت باشه مهدی جان. لبات خندون باشه و همیشه حس خوشبختی داشته باشی. آمین
    پاسخ:
    دقیقا میرزا گاهی نمیدونی چی بگی 
    ممنون میرزا همینطور

  • جعفر حبیبے
  • طرفِ ماااا
    مرگ هم تاوون داره!!
    پاسخ:
    ((:
    سخت ترین کار بیخیال زندگی کردنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب