میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

به بهانه کنکور (:

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

به بهانه کنکور ...

امروز که نتایج اومد درسته من کنکور نداشتم ولی خیلی تو شک فرو رفتم با دیدن مطالب شما چرا با من اینجوری میکنین تموم تصوراتم بهم ریخت خب ... چرا بعضیاتون کنکورد دادین هم زمان امتحانای ترم دانشگاهم امتحان دارین؟ چرا همه جا هستین ؟ چرا خسته نمیشین؟ آسمان بره گژتان 

دو سه نفر رو که کلا با دیدن پست کنکوریشون تو شوک بودم با توجه به نوشته هاشون فک نمیکردم کنکوری باشن سنشون بیشتر میخورد ...

اونقدرا بلد نیستم که راهنمایی کنم ولی یکمی تجربه دارم در حدی که بتونم چند کلمه حرف بزنم اگ رتبتون به چیزی که علاقه دارین نزدیکه حتما انتخاب کنین اگه هم رتبتون خوب نشده و به خودتون مطمئنین که میتونین موفق بشین حتما یه بار دیگه تلاشتونو بکنین به حرفای الکی هم توجه نکنین که کار نیست و این جور چیزا هرکسی اگ تو رشته خودش خوب باشه و موفق بشه هیچ وقت بیکار نمیمونه 

طرف از یالقوز آباد سفلی با معدل دوازده مدرک گرفته بعد میاد میگه کار نیست خو خود کدخدا هم خرشو به تو نمیسپاره چه برسه به اینکه کار بدن بهت (البته بحث اونایی که ژنشون خوبه جداس اونا باباشون خرو میده دستشون )

خلاصه مث من باشید به اون چیزی که دوست دارین برسین حتی اگه خیلی ها بگن این خوب نیست (ولی واقعا خوبه) به رویاهای بچگیتون فکر کنین کمکتون میکنه تصمیم بگیرین ...من از بچگی تو حال و هوای فیزیک و اینجور چیزا بودم (انقد بچه خفنی بودم |: ) حالا هم دارم به سمت رویاهام میرم


اگه دانشگاه قبول شدین و بعد چهارسال بدون شوهر یا همسر خارج شدین باختین بدهم باختین 

هرچی رتبتون خوب تر باشه کیفیت پسرای دانشگاه پایینتره 

یکی از باگای کنکور رتبه نیاوردن دخترای خوشگلاس روز اولی که رفتم کلاس فک کردم دخترای کلاسمون از این پسرای اینستان که چادر سر کردن ! 

(چند خط بالا طنز بود و جنبه شوخی داشت)


موفق باشین (((:

  • میم حا

نظرات (۱۳)

خخخخخ :))
پاسخ:
:))
جالب بود
پاسخ:
(:
  • ماهی کوچولو
  • من یکی از اونام که تقریبا همه شوکه شدن :) 
    پاسخ:
    دقیقا (((:
    داشتم صرف نظر از علاقه میکردم کم کم یه تصمیم های کم رنگی گرفته بودم که یه رشته ای که اصلا دوسش ندارم هم بزنم ولی پشت کنکور نمونم با دیدن پست یاد رویاهای بچگیم افتادم هرچی فک می کنم دلم نمیاد قید ارزومو بزنم مگه چندسال زندم که وقتمو توکاری که به هیچ وجه خوشم نمیاد بزارم؟
    مرسی از پست خیلی لازم بود...دی(ببخشید طولانی شد)
    پاسخ:
    خوشحالم باعث شد یه نفر بیشتر فکر کنه 
    ولی بازم بیشتر فکر کنین 
    ممنون
    موفق باشید (:
    این نشون می ده هنوز یه سری هستن که بالا تر از سنشون می‌فهمن! :)

    "باگا" یعنی چی؟! D:
    پاسخ:
    بله بله خیلیا هستن فقط خستن یکم بعضیاشون(:

    چی یعنی چی؟! |:
  • جعفر حبیبے
  • توییتر فارسی :))
    پاسخ:
    البته خود توییتر (:
    http://uupload.ir/files/adv7_gf.png

    :d
    پاسخ:
    اهان
    باگ + ای  = خطا 
    بدون عینک پست میزارم چقد اشتباه دارم و نمیبینم ||:
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • یعنی الان من تو فکر اینم ( آسمان بره گژتان) کُردی؟
    پاسخ:
    اگ منظورت اینه من کُردم اره کُردم 
    اگرم منظورت اینه جمله کُردیه اره کُردیه
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • شما هم موفق باشد
    پاسخ:
    سپاس (:
    حالا این ینی چی؟
    آسمان بره گژتان!!!
    خخخخ
    باحال بود:)
    خوشمان آمد...
    پاسخ:
    یعنی آسمان بره گژتان |:
    خوبه خوشتان آمده :)))
    یعنی باید باور کنم بچه بودید ارزوی خلبان شدن نداشتید؟پسری هم هست که تو بچگیش نخواد خلبان بشه؟:)))
    ولی چند خط آخر خیلی خوب بود:))))
    یاعلی
    پاسخ:
    اره باید باور کنین |:
    همه شبیه هم نیستن !
    ((((:
    یا علی
    :)

    دیوانه‌ی عکسِ وبلاگ شدم! :)))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)

    :)))))
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • آقا گیان خو منیش کُردم..:))
    پاسخ:
    فراموشی داری ها میرزا مگ قبلا بهت نگفتم |:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب