میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

#آری_به_تبلیغات

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

لطفا تا آخر متن رو با دقت بخونید !

قصد جو دادنِ بیخودی به قضیه را ندارم؛ ولی همانطور که همه میدانیم درست مثل خانوادۀ دکتر ارنست که وسط یک جزیره تک و تنها مانده بودند، ما هم در بیان تک و تنها مانده ایم. هیچکس از ما سراغی نمیگیرد و برای هیچکس اهمیتی نداریم. اینجا در بیان دور هم جمع شده ایم و برای خودمان مینویسیم، غافل از اینکه اگر خدایی نکرده یک وقت بلایی سر وبلاگ هایمان بیاید، کسی نیست که به دادمان برسد. شایعات مبنی بر این است که کلِ «بیان» دارد توسطِ یک نفر اداره میشود و هیچکس کمک حالش نیست. آن بندۀ خدا هم به کسریِ بودجه خورده و این شرکتِ دوست داشتنی و دانش بنیان و جوانگرایِ مملکت مان دارد از هم می پاشد. کاری به شایعات ندارم؛ ولی این یک حقیقت است که بیان دیگر قدرت و صلابتِ گذشته را ندارد. دیگر پروژۀ هد پیش نمیرود و سلام خیلی وقت است که وبلاگ های جدید را نمیشناسد و صندوق بیان هر چند وقت یک بار قاطی میکند. مسلما دوای این درد تنها و تنها پول نیست، ولی پول میتواند کمک حالی باشد برای جسمِ خستۀ بیان که بتواند خاطرات خوبمان را همچنان نگاه دارد و خدایی نکرده طوری اش نشود. باری؛ پر واضح است که بیان خسته است و نیاز به تزریق انرژی دارد. کاربران همواره و در همه حال حامیِ بیان بوده اند و همواره این حمایت را از این شرکت دوست داشتنی، ابراز کرده اند. لذا این بار هم میخواهم از همۀ دوستان بخواهم که بیایید و یک صدا با هم حامیِ بیان باشیم و قدردانِ زحمات شان.


بیانِ دوست داشتنی، من به عنوان یک کاربرِ بیانی که خود را در قبالِ تو مسئول میدانم، به تبلیغات آری میگویم و از تو میخواهم که با تبلیغات برای خود درآمد کسب کنی. مطمئنا این روند هیچ ضربه ای به وجهۀ تو نخواهد زد و تو همچنان بیانِ دوست داشتنی با خدمات فوق العاده خواهی ماند.

متن از حسین


پی نوشت : 

شاید خیلیاتون الان بگین که چی الان این متن رو چرا گذاشتی اصلا به ما چه ! ولی یه لحظه به این فکر کنید که این شرکت داره تمام خدماتو به ما رایگان ارائه میکنه و هیچ پولی هم برای امکاناتی مثل بیان باکس نمیگیره ولی داره خیلی هزینه میکنه ... وجود یه بنر کوچیک گوشه وبلاگ یا داخل ستون ها هیچ ضرری به ما نمیرسونه ولی به بیان کمک میکنه که به اهدافی که داره و فکرایی که دارن مثل هد و سلام که الان عملا غیرفعالن برسه با جذب نیروی تازه نفس ! 

حالا من به عنوان یه عضو کوچیک از خانواده دوست داشتنی بیان میخوام که این کار رو انجام بده ! 

شما هم اگ آینده وبلاگتون براتون مهمه یه پست با عنوان #آری_به_تبلیغات بزارین چون این جور که معلومه بیان شاید از نظر مالی مشکل داشته باشه ! (شاید ما اشتباه کنیم و مشکلشون مالی نباشه!) 

  • میم حا

نظرات (۷)

چه لوگو قشنگی دارید 👍
آقا وبِ من متعلق به همه‌ـست! :|
اصن شما بگو شونصد تا تبلیغ...
فقط...چیزی به ما هم می‌ماسه یا نه؟! 

در کل موافقم! :)
پاسخ:
حالا شما بزار کار بیان رو راه بندازیم دفعه بعد پویش میزنیم شاید چیزی هم به خودمون ماسید (:
من حس خوبی ندارم نسبت به این تبلیغات گوشه یا ستون وبلاگی. به نظرم اصلا یکی از ویژگی های پرابهت بیان که بلاگفا نداره، همین نداشتن تبلیغه!
پاسخ:
به اینم فک کنین شاید این ویژگی پر ابهت باعث بستنش بشه!
اگه مشکل مالیه و اینطوری حل میشه منم موافقم...
پاسخ:
ما که نمیتونیم قطعا بگیم مالیه مشکلشون ولی احتمالا همینه!
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • سلام. این مسئله رو حدود یک سال پیش من هم مطرح کردم. حتی به صورت پیام برای مدیر ارشد هم گذاشتم. اما اینکه حرکتی صورت نگرفت شاید از کاهلیه خودشون باشه. چرا تبلیغات نکنن؟ برای درآمدزایی حق مسلم ایشونه که بخشی از صفحه ای که در اختیارمون گذاشته رو در اختیار بگیره... من با شما موافقم.
    پاسخ:
    متاسفانه جواب نمیدن مسئولین بیان 
    نه فقط برای درآمدزایی این کار میتونه خیلی اشتغال زایی هم ایجاد کنه و کارای جدید انجام بدن 
    اگه تبلیغات جای ضایعی نباشه منم موافقم.
    بهتر از اینکه یسال و نیم زحمتم نابود شه
    پاسخ:
    ((:
  • ماهی کوچولو
  • من دوست ندارم ولی خب اگه نبودش منجر به انهدام بیان و بلاگای ما میشه تبلیغ کنن با کمال میل پذیرام 
    پاسخ:
    اینجور که معلومه به سرمایه احتیاج دارن و شاید خودشون بخوان از جایی دیگه تامین کنن ولی ما میتونیم این پیشنهاد رو بهشون بدیم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب