میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

نگرانم صنما (:

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ق.ظ

مایکل جردن وقتی از تیم بسکتبال مدرسه کنار گذاشته شد، به خانه رفت و خود را در اتاقش زندانی کرد!

آلبرت انیشتین تقریبا تا 4 سالگی هنوز توان حرف زدن نداشت، معلمانش گفتند خیلی به بلوغ نخواهد رسید!

استیو جابز در 30 سالگی، سرخورده و آشفته بدون تشریفات از شرکتی که خود ساخته بود اخراج شد!

والت دیزنی از یک روزنامه اخراج شد، به خاطر عدم تخیل و نداشتن ایده‌های اورجینال!

همیشه بعد از شکست، موفقیتی نیز وجود دارد، به شرطی که انسان تسلیم نشود...


پی نوشت ۱ : 

واقعا چه مرگمونه ما به جای اینکه بفکر این باشیم که از زندگی لذت ببریم و آینده رو بسازیم همش تو ذهنمون سرطان بازی میکنیم و فکر میکتیم چه سرطانی بگیرسم باحال تره |: بعضی ها روزی چند بار به خاطر اموال نداشتشون ورشکست میشن و تو فکرشون سکته میکنن ، تو رابطه های زیبا و عاشقانمون به جای اینکه ازش لذت ببریم اونو تموم شده میبینیم ... خودمون رو یه آدم شکست خورده ، نالایق ، دوست نداشتنی و زشت میبینیم ، هر روز به جای اینکه از زندگی با عزیزانمون لذت ببریم اونارو از دست رفته میبینیم ...


پی نوشت ۲ : اینایی که نوشتم یه واقعیت هاییه که من هم مثل بقیه هرروز دارم به بعضی هاش فک میکنم ... متاسفانه اینارو هم منو هم بقیه وقتی میخونیم تحت تاثیر قرار میگیریم که خودمونو تغییر بدیم ولی بعد از چند دقیقه ! کاملا فراموش میکنیم ...

این کار یه اراده ای فراتر از اراده ای چند دقیقه ای که ما داریم میخواد 

که اگر هم اراده کنیم میتونیم ...


*هرگز نکنم از غم عشقت پرهیز ... تا فرصت زندگی به من داده شده است (همایِ جان(: 



  • میم حا

نظرات (۵)

واقعا قابل تأمل وجالب...
پاسخ:
(:
  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • البته گفتن نداره. جزو انگشت شمار مطالبی بود که یه لایک چسبوندم بهش. نه واقعا چه مرگمونه؟
    پاسخ:
    (((:
    مرگ فکری شدیم |||:
    به من می گن تو به هیچ جا نمی رسی! :|
    با دیدن این متن مطمئنم یه مریم میرزاخانی ای چیزی می شم! D:
    پاسخ:
    وی ار هم درد |:
    صبر کنین منم فیروز نادری چیزی بشم بعد با هم فرار مغزها کنیم ||||:
  • خانم الف..
  • اون اراده هه واقعا از کجا باید بیاد؟!
    پاسخ:
    آدم باید خودش بفهمه تو چه چیزی ارادش بیشتره
    پایه ام شدید! :/
    پاسخ:
    خوبه خوبه 
    دم در پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی وایسین (((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب