میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

میم حا

آدمی که شبیه همه نیست !

سلام خوش آمدید

آرامش خود ساخته (:

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

.

چقدر خوبه که کسی کاری به کارم نداره

دیگه کسی نمیتونه حالمو واسه یه مدت طولانی بد کنه چقدر خوبه که یاد گرفتم کنار بیام با خودم از تنهاییم لذت ببرم

از آدما دوری کنم نیازی نداشته باشم بهشون خودم همه کارامو بکنم

 خیلی خوبه

این آرامشی که خودم برای خودم ساختم...


پی نوشت : 

چرا ما هر کاری میکنیم نمیشه تهش . همه چی داره خوب پیش میره یهو گند زده میشه تو همه چی . 

خدایا عدالت نیست بخدا ! 

ما هرکاری میکنیم نمیشه بعضی ها هیچ کاری هم نمیکنن ولی آخرش همه چی براشن درست میشه! 

حرفی هم بزنی میزنن تو دهنت میگن خدا همه چی رو بر اساس عدل تقسیم کرد... ما هم قبول داریم همه چی بر اساس عدله و به عدالت خدا شک نداریم ...

ولی اگ میشه یکم از این عدالتی که نصیب ما میکنه بده به اون بچه های بالا ...

  • میم حا

نظرات (۳)

  • مهندس رضا عباسی
  • لایک
    خوش به حالتون! :(
    ما هنوز به این خوشبختیت نرسیدیم!
    سلام
    لحظات شما همیشه توام با آرامش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    میم حا

    دکتر برند : من از مرگ نمی ترسم من یک فیزیکدان هستم و تنها از زمان می ترسم
    "در میان ستارگان 2014"

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب